"သမီးထား..ကြန္႔ျမဴ းေလးတို့အိမ္သြားတာ
ကဘာကိစၥ႐ွိလို႔လဲဟင္.."
"ထားသူတို႔ဆီကေတာင္းစရာ႐ွိလို႔ပါ.."
"ဘာေတာင္းမလို႔လဲ.."
"ကြန္႔ျမဴ းျခယ္ေလးကို.."
"သမီးထားေျပာေတာ့သူမအနၱရယ္႐ွိေနတယ္ဆို.."
"ဟုတ္တယ္..ထားသူမကိုအနားမွာေခၚထားၿပီးထားအပိုင္ဘဲျဖစ္ေစခ်င္ေတာ့လို႔.."
"သူတို႔လက္ခံပါ့မလားကြယ္.."
"သူတို႔လက္ခံသည္အထိေျပာရမွာေပါ့.."ကြၽန္မတို႔စကားသံတိတ္သြားၿပီးေနာက္ခဏေနေတာ့ကေလးမအိမ္ေ႐ွ႕ကိုေရာက္လာခ့ဲသည္မို႔ကားေပၚကဆင္းကာျခံထဲဝင္သြားလိုက္သည္..
"အိမ္႐ွင္တို႔.."
"ဘယ္သူလဲ.."အိမ္ေ႐ွ႕ကိုထြက္လာတ့ဲကေလးမအေဖကကြၽန္မကိုၾကည့္ေနရင္း..
"ဘာလာလုပ္တာလဲ..သမီးေလးမပါဘူးလား.."
"ကြၽန္မ႐ွင္တို႔နဲ႔စကားခဏေျပာခ်င္လို႔လာခ့ဲတာ.."
"ကြၽန္ေတာ္တို႔ မွာေျပာစရာမ႐ွိဘူး.."
"ကြန္႔ျမဴ းနဲ႔ပတ္သက္တာကိုေျပာခ်င္လို႔ပါ.."
"အစ္ကိုေရ..အိမ္ေ႐ွ႕မွာဘယ္သူလဲ.."အိမ္ေနာက္ကေနထြက္လာတ့ဲကေလးမအေမကကြၽန္မကိုေတြ႔ေတာ့မ်က္ႏွာတည္လိုက္ၿပီး..
"႐ွင္ဘာလာလုပ္ျပန္တာလဲ..ကြၽန္မတို႔မွာဘာယူစရာက်န္ေသးလို႔လဲ.."
"ကြၽန္မေျပာတာကိုအရင္ဆံုးနားေထာင္ေပးလို႔ရမလား.."
"မနားေထာင္ခ်င္ဘူး..ထြက္သြား.."
"ေတာင္းပန္ပါတယ္..ေျပာတာေလးကိုခဏနားေထာင္ေပးပါ.."
"ျမရယ္..စိတ္ေလ်ွာ့လိုက္ပါ..ခင္ဗ်ားလည္းအထဲဝင္ေလ.."ကြၽန္မအိမ္ထဲဝင္ၿပီးခံုမွာဝင္ထိုင္လိုက္ေတာ့..
"ဘာေျပာမလို႔လဲ..ျမန္ျမန္ေျပာၿပီးျပန္.."
"ကြၽန္မေျပာခ်င္တာက ကေလးမမွာအနၱရယ္႐ွိေနတယ္.."
"႐ွင့္စကားကဘာသေဘာလဲ.."
"ကေလးမနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးၿခိမ္းေျခာက္ခံထားရတယ္..အ့ဲဒါကေလးမကိုကြၽန္မဆီအပိုင္ေပးလို႔ရမလား.."
"အပိုင္ေပးရမယ္ဟုတ္လား.."
"ဟုတ္တယ္..ကြၽန္မကေလးမကိုအရမ္းျမတ္ႏိုးမိေနလို႔အဆံုး႐ွံုးမခံႏိုင္ဘူး..ဒါေၾကာင့္ကြၽန္မဆီကိုအပိုင္ေပးလို႔ရမလား.."
"ဘာ!..မိန္းကေလးအခ်င္းခ်င္းကိုေလ..ကေလးမအေဖကကြၽန္မစကားကိုၾကားၿပီးေတာ့အ့ံျသသလိုထရပ္လိုက္ၿပီး..
YOU ARE READING
အန္တီ့အလိုေတာ္က်
Romanceကြန္႔ျမဴ းကအန္တီ့အလိုေတာ္က်လိုက္ရမ့ဲအ႐ုပ္သာသာဘဲလား..အန္တီ Unicode ကွန့်မြူ းကအန်တီ့အလိုတော်ကျလိုက်ရမ့ဲအရုပ်သာသာဘဲလား..အန်တီ