8. rész
Írói szemszög:
Úgy futott, mintha az élete múlt volna rajta. Tulajdonképpen egy élet múlt rajta, csak nem az övé. Meg kellett találnia a tanárnőt. Muszáj!
Bekanyarodott az irodához vezető folyosón, mikor beleütközött valakibe.
- Mione, jól vagy? - kérdezte az imént fellökött lány. Luna volt az.
- Ne haragudj! - kiáltott át a griffendéles lány a válla fölött és futott tovább, míg lihegve meg nem állt az ajtó előtt.
Hermione szemszöge:
McGalagony professzor ajtaja előtt álltam. Gondolkodás nélkül rontottam be. Az idős hölgy meglepetten, kissé mérgesen és azt hiszem aggódóan nézett rám.
- Elnézést, de azonnal jönnie kell! Liam kővévált! - nyögtem ki még mindig lihegve.
- Ezt meg hogy érti Miss Granger?!
- Szószerint! A gyengélkedőn van, jöjjön! - szóltam kissé illetlenül, bár ez most az egyszer nem érdekelt.
A fiú az ágyában feküdt, rémült arckifejezéssel. Hirtelen olyan érzésem támadt, mint mikor másodikban kinyitották a Titkok Kamráját.
- Menjen, keresse fel Mr. Zabinit és Mr. Malfoyt! - utasított a tanárom nyugtalanul.
Draco szemszöge:
Ma van a kividdics meccs. Történetesen a Griffendél ellen. Ez a szezon első és legfontosabb meccse. Mindenki görcsöl a Mardekárban, de szerintem az ellenfél is hasonlóan érez.
- Mivan haver, csak nem izgulsz? - kérdezte Blaise, de látszott rajta, hogy ő sem érez másként.
- Úgy beszélsz, mintha neked nem izzadna a tenyered és tördelnéd az ujjaidat 2 percenként! De igen, Blaise, izgulok! Pont mint te! - mondtam kissé idegesen.
- Oké, oké, nyugodj le! Ennyire azért nem kell ráizgulni! - tettette a sértődést a barátom. - Amúgy is, láttad a csapatunkat? Nyert ügyünk van! Potteréknek esélyük sincs!
- Ha te mondod.... - mondtam bizalmatlanul.
- Hol az én öntelt, magabiztos barátom? Ki vagy és mit csináltál Draco Malfoyyal?
Erre már csak elvigyorodtam és megforgattam a szemem.
Elindultunk végre az öltözőbe. Fél óra van még hátra a kezdésig. A feszültség szinte tapintható, de úgy érzem jól fogunk teljesíteni. Jól jönne a győzelem, jót tenne a csapatnak.
Hermione szemszöge:
Eszeveszettül rohantam. Megint. Ezúttal a két fiúért futottam át a fél iskolát. Tudom, hogy ma van a Griffendél - Mardekár kviddics meccs. Ginny, Harry és Ron az elmúlt napokban csak erről beszélt!
Ekkor beleütköztem egy lányba, akire cseppet sem számítottam.
- Granger, mi a fene ütött beléd? Nem tudtad, hogy a folyosón való rohangálás szabály szegés? - kérdezte először mérgesen, majd gúnyosan Pansy Parkinson.
- Parkinson, nem hittem, hogy valaha ezt mondom, de jó, hogy itt vagy! Meg kell találnom Malfoyt és Zabinit!
- És ugyan miért?! - kérdezte egyszerre meglepetten és felháborodva.
- Nehogy azt hidd, csevegni akarok, McGalagony küldött. Sürgős! Úgy hogy azt ajánlom, gyorsan bökd ki merre van a Mardekár öltözője! - mondtam rám nem jellemző stílusban.
YOU ARE READING
A happy, little accident [HU]
Fanfiction°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Hermione Granger készen áll befejezni utolsó évét a Roxfortban, barátaival az oldalán. Mindannyian szeretnének végre egy nyugodt évet maguk mögött tudni, lehetőleg zökkenők nélkül. Draco Malfoy is...