Lump-klub

144 6 2
                                    

28. rész

Draco szemszöge:

Jó érzés volt látni a lányt, aki griffendéles bátorságát le is tagadhatta volna, olyan zavarban volt! Megkönnyítettem a helyzetét, nem akartam, hogy végig kelljen szenvednie egy ártalmatlan mondatot. Nem is tudtam Lumpsluck klubjáról, legalábbis a ma esti eseményről nem. Viszont egy gondolat még mindig fúrta az oldalamat.

- Várj, Granger - húztam vissza.

- Hm?

- Meghívattam magam az estélyre, ez mind szép és jó, de lehet egyáltalán vendéget vinni? Ez nem afféle zártkörű rendezvény? - tettem fel a kérdést félve. A tervünk ezen az igen instabil alapon épült.

- Oh, basszus! Ez jó kérdés, ebédnél megkérdezem Harryt! Most nincs időm fel-alá rohangálni.

- Ahogy gondolod - feleltem unottan. - Akkor viszlát este, Granger!

- Szia!

Beláttam, hogy a lány miért nem akart barátja keresésére indulni. A következő órámra éppen csak sikerült beesnem, amit Binns professzor csak egy lenéző pillantással jutalmazott.

- Hol jártál, báránykám? - kérdezte Blaise, miközben szokásosan idétlenül vigyorgott.

- Semmi izgalmas helyen.

- Akkor inkább máshogy kérdezem, az tuti izgalmasabb. Kivel?

- Ahj, Blaise, hagyjál már a faszságaiddal!

- Grangernek is ezt szoktad mondani?

- Fogd be! - vágtam hozzá egy pennát.

- Mr. Malfoy, ha már volt hajlandó befáradni az órámra, kérem hagyjon másokat tanulni és viselkedjen - cseszett le a tanár.

Erre már csak morogtam valamit, Blaise pedig elégedetten elkönyvelte a győzelmét.

Hermione szemszöge:

A Hollóháttal volt gyógynövénytanom, ahol sikerült megszereznem minden hozzávalót, ahogy Malfoy javasolta. Pont kapóra jött a bájitaltan, a Mardekárral, ahol Harry meg is kérdezte Lumpsluckot.

- Természetesen lehet hozni vendéget, ugyanis táncot is tervezek - mosolygott a mágus. - Tánc viszont nincs partner nélkül!

Dracora néztem, a fiú pedig halványan elmosolyodott és bicentett.

A terv készenállt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Az esemény 6 órakor vette kezdetét, és 9-ig tartott. Mi viszont nem szándékoztunk sok időt ott eltölteni, csak amennyit szükséges.

Ginnyvel már fél 6-kor készen álltunk. Sosem voltam igazán a csicsás, giccses, díszes öltözékek híve, de a magam módján azért kiöltöztem. Egy egyszerű, bordó ruhát viseltem, hajam laza hullámokban omlott a vállamra.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A happy, little accident [HU]Where stories live. Discover now