32. rész
Írói szemszög:
Miután a diákok visszatértek a szobájukba, az iskola vadőre ellátogatott az igazgatónőhöz.
- Ugye nem gondolja, hogy egy másik vérfarkas is ólálkodik odakint? - kérdezte a nő aggodalmasan.
- Attól tartok, hogy igen. Ezek a bestiák nagyon jól rejtőzködnek! - válaszolt a félóriás.
- Jelentést kell tennünk a Minisztériumnak - sóhajtott McGalagony.
- Biztos benne?
- Igen, nincs más választásunk. De még várunk pár napot.
Hagrid bólintott, majd elhagyta a helyiséget.
Blaise szemszöge:
Az este elég durva volt. Ki gondolta volna, hogy egy kis félénk hollóhátas kölyök igazából vérfarkas?
Pansyvel való dumálás során eldöntöttem, összebarátkoztatom valahogy Ginnyvel. Igen, már nem Weasley, hanem Ginny. Jófej csaj, meg kell mondjam, Potternek nem rossz az ízlése! Amúgy meg, biztos vagyok benne, hogy a két lány jobban hasonlít egymásra, mint gondolnánk. Ha valahogy rákényszerülnek 100%, hogy idővel bírni fogják egymást!
Drake és Granger is beszéltek pár szót, ha jól láttam. Pansy szerint idióta vagyok, de Malazárra esküszöm, hogy valami van köztük, és be is fogom bizonyítani!
***
A reggelem a szokásoshoz képest is unalmasabb volt. Draco nem igen akart felkelni, és mint egy 5 éves, bebújt a takarója alá.
- Haver, komolyan mondom, itthagylak!
- Jó.
Csak bámultam a mozdulatlan takaróhalmazra. Aztán némi gondolkodás után kiléptem az ajtón, majd magam mögött bebasztam azt.
Pansy szemszöge:
Ez a "kirándulás" valami csodálatos volt! Életemben nem láttam még ennyi balfaszt egyhelyen, meglehetősen szokatlan volt.
Blaise mostanában azzal nyaggat, hogy Dracóval valami nem oké, de jó értelemben. Sosem volt egy boldog típusú ember, néha abban is kételkedem, hogy vannak érzelmei...de most valami megváltozott. A kisugárzása ugyanolyan magabiztos, de a szemében nyoma sincs a már jól megszokott viharnak, ami rendszeresen dúlt a fiúban. Zabini szerint Granger az oka... Ezt egyenlőre nem akarom elfogadni, remélem nem erről van szó, de kezdek kifogyni az ellenérvekből...
Reggel később keltem, mint a szobatársam. Daphneval vagyok egy szobában, aki egész jófej. Mindig is jobban kijöttem a fiúkkal, a lányokkal túl sok a probléma.
- Pansy, nem láttad a jóslástan könyvem? - kiabált nekem.
- Nem, de ott az enyém, ma úgy sem azt tervezem, hogy tanulok - kiabáltam vissza a fürdőből.
Nem mondanám el senkinek sem, de szeretném meglepni Blaiset. Nem vagyok egy nyálas, romantikus ember, de az apró dolgokat én sem vetem meg.
YOU ARE READING
A happy, little accident [HU]
Fanfiction°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Hermione Granger készen áll befejezni utolsó évét a Roxfortban, barátaival az oldalán. Mindannyian szeretnének végre egy nyugodt évet maguk mögött tudni, lehetőleg zökkenők nélkül. Draco Malfoy is...