Mozgalmas nap

140 5 1
                                    

22. rész

Draco szemszöge:

Futottam. Igencsak késésben voltam az első 2 órámról, bájitaltanról. Annak ellenére, hogy a pincében van a terem, pont mint a Mardekár klubbhelyisége, nem sikerült időben odaérnem.

Lihegve rontottam be a terembe, mire minnden szempár rám szegeződött. A griffendéles nyomorékok azonnal súgdolózásba kezdtek.

- Áh, Mr. Malfoy! Örülök, hogy megtisztel a jelenlétével - ironizált Lumpsluck. - Nem akarom hallani, az előre betanult kifogását, inkább üljön le!

Kínosan rávigyorogtam, majd lehuppantam Blaise és Pansy mellé.

- Granger miatt késtél? - nézett rám ravasz mosollyal a srác.

- Mi? Dehogy - mondtam. Végülis nem hazudtam, nem miatta késtem, hanem amiatt, hogy elhúztam az időt a kiengesztelésével.

- Jaj, Dray, ne hazudj! Még egy hugrabugos is jobb lenne nálad - röhögött barátnője.

Erre csak nagyot sóhajtottam.

- Oh, tehát le sem tagadod!

- Nem úgy volt, ahogy gondoljátok! Én csak...

- Honnan veszed, hogy mire gondolunk? - vonta fel a szemöldökét Blaise. - Gondolom, kiengesztelted, mert eléggé felbasztad.

- Viszont a kiengesztelés részleteit, ha nem muszáj ne osztd meg - fintorgott a lány.

- Perverzek és idióták vagytok - mondtam a kelleténél hangosabban.

- Mr. Malfoy, ha már nem sikerült időben megjelennie, legalább halgasson - nézett rám mérgesen a tanár, - ha kérhetem - tette hozzá.

Az első óra körmöléssel telt. A professzor viszont meglepett minket a második órán.

- Rendben, tehát a feladat a következő. Mindenkinek kisorsolok egy párt, az óra további részében együtt kell megoldanotok a feladatokat.

- Véletlenszerű lesz a sorsolás? - kérdezte Longbottom.

- Természetesen igen, ám lesz benne egy kis ravaszság - mosolygott. - A két ház diákjai vegyülni fognak!

Erre mindenki felmordult. A griffendélesek olyasmiket kiabáltak, hogy nem lesznek ilyen sötét emberekkel, az én házam tagjai viszont egymással társalogtak. Senki nem örült, bár azt hiszem Blaise egy cseppet lelkes volt.

- Jaj, ne vágj már ilyen fancsali képet, haver! Kis ismerkedés nem árthat. Úgy is rádfér!

- Te megzakkantál...

Lumpsluck megelégelte a kiabálást, inkább közbeszólt.

- Ha valakinek nem tetszik az ötlet, ajánlom, hogy keresse fel az igazgatóasszonyt - erre mindenki elhallgatott, - ugyanis az ő javaslata volt ez.

Mielőtt bárki ellenkezhetett volna, egy cetli jelent meg mindenki előtt.

A csoport ismét egy emberként felmorajlott. Félve pillantottam a nekem szóló papírra.

"Harry Potter"

- Te kit kaptál, Dray? - kíváncsiskodott Blaise.

- Pottert - fintorogtam. - Ennél még Longbottomnak is jobban örültem volna!

- LAVENDER BROWN?! Ez valami rossz vicc?! - ordított Pansy kétségbe esetten.

- Megnyerted a főnyereményt!

A happy, little accident [HU]Where stories live. Discover now