39. rész
Hermione szemszöge:
A következő napom, péntek, borzasztóan telt. Rengeteg undorodott, megvető, sértődött, kíváncsi, elismerő és lenéző tekintetet zsebeltem be, csak a délelőtt folyamán.
Mondanom sem kell szerintem, hogy Ron nem beszélt velem. Sőt, senkivel sem. Valószínűleg letette a némasági fogadalmat, legalábbis aznapra biztos.
Harry és Ginny igyekeztek beszélni a fejével, de nem sok eredménye volt.
Dracoval nem sokat beszéltem, nem is igen mertem. Előző este megbeszéltük, hogy napközben kerüljük egymást, ezzel kiküszöbölve a lehetséges konfliktusokat.
Délután Harryvel leugrottunk Hagridhoz teázni, meg beszélgetni. A félóriás is egyetértett a barátommal, miszerint Ronnak idő kell. Már csak az a kérdés, hogy sok vagy kevés.
Este mennem kellett könyveket pakolni, bűntetésből. Szerencsére hamar végeztünk, majd váltottam pár mondatot a mardekáros fiúval és visszamentem a klubhelyiségünkbe.
Belépve elhatároztam, még egyszer megpróbálkozom a vörös barátom kibékítésével, de Seamus közölte, hogy már lefeküdt, ezért én is inkább így döntöttem.
***
A napjaim nagyából egyhangúan teltek onnantól kezdve. Felkeltem, reggeliztem, órák, könyvtár és végül az ágyam.
Hétvégén Ginny és Harry lementek Roxmortzba, addig én tanultam.
***
Hétfőn volt egy kviddics meccse a Mardekárnak és a Hugrabugnak. Mi is kimentünk megnézni. A három barátom főleg azért, mert ha a Mardekár nyeri a meccset, a pontverseny élére törnek és nagyon nehéz lesz megelőzni őket. Engem nem a játék izgatott. Ott akartam lenni Draco miatt, plusz az sem volt rossz, hogy kimozdulhattam egy kicsit, ezzel kiszakadva az egyhangú napomból.
A Griffendél pechére a mérkőzést természetesen a Mardekár nyerte meg, 180 ponttal, ugyanis Draco Malfoy elkapta a cikeszt.
Ron tajtékzott, Ginny kisebb idegösszeroppanást kapott, Harry pedig öngyilkos hajlamokat mutatott. A házam többi tagjától is ugyanezt a három reakciót láthattuk.
Ennél már csak az volt jobb, hogy a nemrég előkerült Ernie Macmillan a Hugrabug vereségének hála sírva fakadt. Pont sikerült elcsípnem Draco elégedett pillantását, amin jót szórakoztam.
***
Este már nem kellett besegítenünk Madam Czikkernek, mégis a könyvtárban töltöttük az időnket.- Mivan, Kislány? Nem is mondasz semmit? - nézett rám a szőke sértetten.
- Mit kéne mondanom? - szórakoztam.
- Tudod te nagyon jól.
Rövid csend után beadtam a derekam.
- Oké, elismerem - itt izgatottan fordult felém, mint egy kisgyerek, - egész jó voltál.
- Egész jó?! Na ne szivass, Granger! Te még a seprűn is alig tudsz fennmaradni! - durcázott be.
- Na, ez csúnya volt! - "sértődtem meg" én is.
YOU ARE READING
A happy, little accident [HU]
Fanfiction°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Hermione Granger készen áll befejezni utolsó évét a Roxfortban, barátaival az oldalán. Mindannyian szeretnének végre egy nyugodt évet maguk mögött tudni, lehetőleg zökkenők nélkül. Draco Malfoy is...