Kiengesztelés

149 7 1
                                    

27. rész

Hermione szemszöge:

Még fél órát vártam. Semmi. Ekkor már feladtam. Egy fotelben ücsörögtem és meredtem magam elé. Gondolkoztam.

Pár perc múlva kinyílt a hatalmas tölgyfaajtó, és léptekre lettem figyelmes. Halk, szinte néma léptek voltak.

A következő pillanatban a mardekáros állt előttem.

- Hello, kislány - vigyorgott.

- Még van bőr a képeden! Idehívsz és képes vagy 1 óra késés után becsörtetni, halál nyugodtan?! Áruld el, miért szórakozol velem?! Miféle mocskos játékot űzöl, Malfoy?


Draco szemszöge:

6 perccel nyolc után érkeztem meg, de nem voltam eléggé felkészülve. A griffendéles egyenesen letámadott!

- Te meg mi a faszról beszélsz, Granger?!

- Mi az, hogy miről beszélek?! Ennyire ne nézz hülyének!

- Valamit nagyon elnéztél!

- Én néztem el? Na ne nevettess! 8 órát írtál arra az átkozott papírra!

- Akkor meg mi a problémád?! - kezdtem teljesen összezavarodni.

- Az, hogy 9 óra múlt 7 perce! - kiáltotta.

Erre belémfojtotta a szót. Kellett egy-két másodperc mire leesett. Végére elkezdtem megállíthatalanul röhögni.

- Most meg képes vagy kinevetni?! Egy utolsó csótány vagy, Malfoy - kezdett el ütögetni.

Ott ütött, ahol csak ért, és olyan erősen, ahogy csak tudott!

- Héé, ez fáj!

- Bunkó görény!

- Kislány...

- Ezt fejezd már be végre! - püfölt még mindig, mostmár kissé erőtlenül. - Utállak!

- Nyugi Granger! Csak elmondanám, hogy nem én késtem, te értél ide hamarabb.

- Nem igaz, ezt nézd - mutatott a csuklókán lévő órára.

- Ez rossz - vigyorogtam.

A lány szónélkül elindult a bejárat felé, de azzal nem számolt, hogy az ajtó pillanatokon belül kinyílt.

- Állj már meg!

- Ki van ott? - szólalt meg Friccs irritáló hangja.

- Basszameg! Ezt megszívtuk, megint - súgtam a lány fülébe.

- Ez a te hibád!

- Na ne szóra...

- Hallgass el! Had gondolkozzak!

- Mondtam már, hogy idegesítő a parancsolgatásod?

A happy, little accident [HU]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt