24.rész
Hermione szemszöge:
Másnap péntek volt. Másnap este jelenésünk volt a Tiltott Rengetegben, azon kívül nem volt más programom. Malfoy lemondta a könyvtári kutatást, így az estémet a Griffendél klubbhelyiségében töltöttem.
Seamus és Dean csatlakozott a kis megszokott négyesünkhöz, így együtt társasoztunk. Kivételesen szokványos mugli játékokkal kísérleteztünk, nem pedig mágusok által készítettekkkel.
Két csapatra oszlottunk, én Deannel és Ronnal voltam, Ginny, Harry és Seamus ellen. A varázstalanok körében egy igen népszerű, Activity nevű játékkal játszottunk. A feladatokat viszont átírtuk, hogy mindenki számára érthető legyen.
Kb 2 órával, és 3 fordulóval később (amiből 1-et nyertünk csak meg, a másik 2-őt Harryék), mindenki elköszönt és elindultunk a szobáink felé.
- Hé, Hermione - szólított meg Dean.
- Igen?
- Arra gondoltam, holnap lemehetnék Roxmortzba.
- Oh, el is felejtettem, hogy holnap végre szombat! Persze, jöhetsz velünk - mosolyogtam rá.
- Igazából én úgy gondoltam, hogy csak mi ketten... - vakarta meg a tarkóját.
Erre felvontam a szemöldököm. Dean kettesben akar velem menni? Akkor ez egy randi?
- Mielőtt félreértenéd, nem úgy kettesben! - tette hozzá gyorsan. - Szeretnék veled megbeszélni pár dolgot - grimaszolt zavartan.
- Oh, persze! Mondjuk 10-kor a Nagyteremben? Onnan mehetnénk le együtt.
- Tökéletes.
Nem számítottam erre a meghívásra. Vajon miről szeretne beszélni? Biztosan komoly, ha négyszemközt szeretné elmondani.
- Mit akart Dean? - érdeklődött Ginny, amint beléptem a szobába. Ők ketten régebben jártak, de hasonlóan sikerült lezárniuk kapcsolatukat, mint nekünk Ronnal.
- Megkért, hogy holnap menjek vele Roxmortzba.
A lány szeme elkerekedett, aztán szája mosolyra húzódott.
- Randid lesz, Mio? - vigyorgott.
- Jaj, Ginny! Félreérted! Azt mondta valami fontosról akar velem beszélni.
Itt végképp összezavarodott. Felvont szemöldökkel bámult rám.
- És vajon mi az a nagyon fontos?
- Gőzöm sincs - vontam vállat.
Ezzel lezártnak tekintettem a beszélgetést és bevonultam a fürdőbe. Egy gyors zuhany és fogmosás után izgatottan bújtam ágyba.
Draco szemszöge:
Fasz kivan már! A péntek este volt az egyetlen, ami eddig kicsit feldobta a kedvem, erre ezt is el kell baszni!
A mardekárosoknál hagyomány időnként bulit tartani, amin íratlan szabály a kötelező részvétel és a Lángnyelv fogyasztás. Ezt történetesen pont péntek estére rakták a rohadékok!
Nem tudom miért baszott fel ennyire a dolog. Elvégre Grangerrel tölteni az időmet a könyvtárban...nem hangzik túl izgalmasnak, ezért nem értem miért lelkesít a dolog... Bár jelenleg akár még a buzgó hugrabugosokkal is szívesebben tölteném az estémet, mint a nyavalygós, mardekáros ribancokkal!
VOCÊ ESTÁ LENDO
A happy, little accident [HU]
Fanfic°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Hermione Granger készen áll befejezni utolsó évét a Roxfortban, barátaival az oldalán. Mindannyian szeretnének végre egy nyugodt évet maguk mögött tudni, lehetőleg zökkenők nélkül. Draco Malfoy is...