Bájitaltan

233 8 0
                                    

2. rész

Hermione szemszöge:

Az őszi nap sugarai lágyan sütöttek be a hálószobánk ablakán. Még mindenki aludt, rajtam kívül persze. Szeretek korábban kelni, mint a többiek, nem kell kapkodnom, és persze az sem kizárható ok, hogy ilyenkor nem kell Lavender Brown nyávogását hallgatnom.

Már egy hét telt el az iskolakezdés óta, meglehetősen csendesen. Ma is elkészültem és elindultam szokásos sétámra, miközben utamat a könyvtár felé vettem. Reggeli előtt átnéztem a mai leckéket, beadandókat. Ezután elindultam vissza a Griffendél klubhelyiségébe. Ginny már majdnem készen állt, szerencsémre a többiek csak most ébredeztek.

- Jó reggelt, Hermione! Lassan én is átszokom a korán kelésre, csak ne kelljen azt a rikácsolást hallgatnom! - panaszkodott a vörös, miközben a Nagyterem felé sétáltunk.

Erre én csak elnevettem magamat.

- Szerinted Harryék felkeltek már? - kérdeztem.

- A lusta bátyámat ismerve még biztos nem készültek el, sőt lehet, hogy még húzzák a lóbőrt! - kuncogott Ginny.

A Nagyteremben nem sokan voltak, de én ezt szeretem. A legtöbben halkan pusmogtak a mellettük ülővel, vagy még szinte aludtak.

- Nézd, ott van Neville! - mondtam a Weasley lánynak.

- Sziasztok lányok, a többiek?

- Ha Lavenderre és a Patil ikrekre gondolsz még valószínűleg cicomázzák magukat - sóhajtott a barátnőm.

- Ron és Harry fent vannak már? - kérdeztem a fiút.

- Persze, éppen Ron talárját keresik - nevette ki barátait a fiú - én meguntam, ezért inkább lejöttem.

Ezen mindannyian elnevettük magunkat, főleg mikor megjelent a két emlegetett szamár. Ron talár nélkül, meglehetősen durcásan, Harry pedig próbálta elfolytani a mosolyát.

- Jó reggelt hölgyeim. Szia Neville - üdvözölt minket.

- Lányok, nem láttátok valahol a taláromat? Sehol sem találom, pedig átkutattuk az egész szobát! - panaszkodott a vörös fiú.

- Neked is jó reggelt, Ronald. És nem, nem láttuk a talárodat. Lehet jobban oda kellenne figyelned a dolgaidra, te mamlasz! - szídta le testvérét Ginny.

-Jólvan, jólvan, nem kell már korán reggel kiabálni - motyogta a fiú.

- Nézzétek, Parkinsonnak tuti jó éjszakája volt! - mutatott Harry a mardekárosra, akinek az arcán letörölhetetlen mosoly virított.

Biztos Malfoyyal vagy Zabinivel volt- gondoltam magamban.

Ekkor megjelent a két említett. A szőke szokásos unott kifejezéssel, viszont barátja hasonlóan vigyorgott, mint a lány.

- Tuti Zabinivel volt! Nézzetek az arcát! - találgatott Ginny.

- Szerintem Malfoyyal volt - mondta Ron.

- Nem úgy néz ki, hogy ő úgy élvezte, mint Parkinson- motyogtam magam elé.

Erre mindenki felém fordult és elnevette magát.

Draco szemszöge:

Egy hét telt el a tanévnyitó óta. Tartottam magamat, ahoz amiben McGalagonnyal megállapodtunk. A tanuláson kívül semmit nem csináltam. De tényleg semmit. Még Roxmortsba se mentem le. Blaise azóta haragszik rám. Bevallom, kurvára unom már most ezt az egészet! Ha ilyen unalmasan telnek a napjaim továbbra is, valószínűleg megátkozom magam, amiért visszajöttem. A következő Roxmortsi hétvégét biztosan nem hagyom ki, vagy megőrülök.

A happy, little accident [HU]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora