19. rész
Hermione szemszöge:
Malfoy emlékeztetése után gyorsan surrantam be a klubhelyiségembe. Minnél jobban sietek, annál nyugodtabb lehetek. Ismét elég későre járt, de Ginny nem volt a szobánkban. Lavender és a Patil ikrek éppen pletykapartit tartottak, egy kis sminkeléssel. Köszöntem, de több figyelmet nem szenteltem nekik. Szerencsére a köppenyt még nem adtam vissza Harrynek, különben kérhettem volna el újra, ami valljuk be, elég gyanús lett volna. Felkaptam, és már indultam is. Az ajtóban viszont összefutottam Ronnal.
- Ron, te meg mit keresel itt?! - kérdeztem kissé idegesen.
- Téged, Hermione - kezdte. - Szeretnék bocsánatot kérni...
Pont a legjobbkor! Erre most nincs időm. Malfoyyal már rég megbeszéltem, a barátom pedig csak hirtelen megjelent.
- Ne haragudj, Ron, de most nem igazán alkalmas - mondtam, miközben lesütöttem a szemem.
- Mégis hova ilyen sietős? - kérdezte inkább kíváncsian és meglepetten, mint mérgesen.
Hatalmasat sóhajtottam, ezzel nyerve 2 másodpercnyi gondolkodási időt.
- Vissza kell mennünk az erdőbe, de a biztonság kedvéért felugrottam ezért - emeltem fel a különleges holmit.
- Ez még nálad van?
- Elfelejtettem visszaadni Harrynek.
- Hát, jó. Akkor holnap reggeli előtt tudunk beszélni?
- Igen, persze - küldtem felé egy félmosolyt.
Ő csak viszonozta, majd visszaindult a szobájába. Én nem kockáztattam, így gyorsan körülnéztem és mivel nem volt senki a közelben, magamra kaptam a láthatatlan köppenyt.
Így haladtam végig a folyosókon, egészen a könyvtárig. A szőke már ott várt.
- Hello, Malfoy - kaptam le a fejemről az álcám.
- Malazárra, Granger! Vigyázz, mert legközelebb ilyenkor lehet, hogy elátkozlak - vigyorgott. Tipikus Malfoy!
- Ne nyavajogj már, inkább menjünk be!
- Nem, nem - tette elém a kezét. - Előbb van egy feltételem.
Elgondolkoztam egy pillanatra. Mit akarhat? Nem is csináltam semmit.
- És mégis miért mennék bele? - néztem szúrósan a szemébe, de állta a pillantásomat.
Draco szemszöge:
Így játszol, Granger? Hát legyen! Elfelejtetted, ki a mardekáros! - gondoltam magamban.
- Mert ha nem teszed, még véletlenül nem adom vissza Potter köppenyét - néztem rá vigyorogva.
Az ő arcáról lefagyott a mosoly. Ezek szerint fel sem tűnt neki, amikor leemeltem a válláról az anyagot. Milyen naív!
YOU ARE READING
A happy, little accident [HU]
Fanfiction°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Hermione Granger készen áll befejezni utolsó évét a Roxfortban, barátaival az oldalán. Mindannyian szeretnének végre egy nyugodt évet maguk mögött tudni, lehetőleg zökkenők nélkül. Draco Malfoy is...