44.rész
Draco szemszöge:
Az események olyan hirtelen történtek, aztán mintha az életünkért futottunk volna. Én ösztönösen a Mardekár klubhelyisége felé vettem az irányt, Granger pedig követett.
- Malfoy, lassíts! - kiálltott utánam, majd megállt. Én is így tettem. Így belegondolva ez a mondat mást is jelenthetne, természetesen más kontextusban...
Elég beteg gondolataim közül a mellettem lihegő lány szavai rángattak ki.
- Jól vagy?!
Értetlenül néztem rá. El is felejtettem, hogy 5 perccel ezelőtt még kötelek tekeredtek a testemre egy auror jóvoltából.
- Ja, igen. Persze - válaszoltam. - Te?
- Igen - bólintott nem túl meggyőzően.
- Biztos?? - közelebb léptem, majd szemébe néztem. Még legilimenciára sem volt szükségem, hogy tudjam mire gondol. Barna szemei mindent elárultak, én pedig ismertem már annyira a lányt.
- Tudom, nem gondoltad volna, hogy egy auror képes ilyenre, - itt felemeltem a fejét az állánál fogva - de hidd el, rosszabbat is tettek már velem. Kisebb koromban sokszor jártak a házunkba...tudjuk milyen okokból, engem pedig előszeretettel szivattak. Mindig bevitték apámat a Minisztériumba, engem elválasztottak anyámtól, aztán pedig vagy bezártak valahova, vagy lebegtettek engem, de volt olyan is, hogy "csak" vallattak. Néha az iskoláról és esetleges barátokról, ellenségekről, de legtöbbször a szüleimről és az ismerőseikről, rokonokról. Arról is, mikor járt utoljára bárki a házban és ki volt az, mert nyílt titok volt, bár én természetesen nem tudtam róla, hogy itt tartották a halálfaló-gyűlések nagy részét. Sőt, leginkább az összeset.
Monológom végére sajnálattal, meglepődéssel nézett rám fájdalmasan. Pont nem azt akartam elérni amit láttam; sajnálatot.
- Mindegy, inkább gyere. Már biztosan észrevette az a seggfej, hogy mindketten leléptünk.
Granger észrevette a gyors terelést, így inkább ő is témát váltott és nem is firtatta a dolgot.
- Nem hiszem, hogy feltűnt volna neki. Harry elvette az eszét - nevetett.
- Jó, ebben igazad van. Legalább Potter ehhez ért - vontam meg a vállam nevetve. - Jut eszembe, vajon miért jöttek ilyen hamar vissza?
- Ötletem sincs, de biztos hogy nem önszántukból. Külön szóltam nekik, hogy amíg csak lehet maradjanak a Mungóban, sokkal jobban járnak.
- Tuti valamelyik faszkalap hozta vissza őket - érveltem.
- Mindjárt megtudjuk!
Értetlenül néztem a lányra, mire fejével a folyosó vége felé bökött, ahol a Vöröske és Potter beszélgettek a kedvenc aurorommal.
Éppen feldolgoztam, mit is látok, mire Granger finoman belökött az egyik páncél mögé.
- Bocsi, muszáj volt. Azt hiszem erre jönnek - üzente gondolatban.
Kivételesen nem volt igaza a lánynak, mert a hangok nem közeledtek, hanem egyszercsak megszűntek.
- Mi történt? - kérdeztem, majd óvatosan kilestem a páncél takarásából, ő pedig követte a példámat.
YOU ARE READING
A happy, little accident [HU]
Fanfiction°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Hermione Granger készen áll befejezni utolsó évét a Roxfortban, barátaival az oldalán. Mindannyian szeretnének végre egy nyugodt évet maguk mögött tudni, lehetőleg zökkenők nélkül. Draco Malfoy is...