5. rész
Blaise szemszöge:
Miután Galagonya közölte a bűntetést, visszaindultunk a pincébe. Útközben mindketten hallgattunk, a gondolatainkba merülve baktattunk egymás mellett. Épp azon gondolkoztam átugrok Pansyhez kicsit szórakozni. Ő az első lány aki bejön és nem csak kihasználom egy egyéjszakás kaland erejéig.
Amint visszaértünk a Mardekár klubhelyiségébe, a lányok hálókörlete felé vettem az irányt. Még hallottam, hogy a szőke barátom utánam kiállt valami olyasmit, hogy jó szórakozást! de nem igazán törődtem vele.
A lány mintha rám várt volna. Fekete haját coffba kötötte, talárját ebben a pillanatban vette fel.
- Gondoltam, hogy jössz - fordult felém vigyorogva.
- Mit szólnál, ha a könyvtárban szórakoznánk ma? - kérdeztem egy ravasz mosollyal.
Hermione szemszöge:
Lassan lépkedtem a polcok felé, továbbra is előre szegezve a pálcámat. A látványra, ami fogadott, nem igen voltam felkészülve.
Pansy Parkinson és Blaise Zabini félmeztelen testének látványa tárult elém. A smárolás közben nem vettek rögtön észre, de amint feltűnt nekik, azonnal szétrebbentek.
- Granger, te mi a francot keresel itt? - kérdezte a fiú, kissé zavartan.
- Ugyanezt kérdezhetném tőletek én is. Nos, azt hiszem nem is zavarok tovább...
Mielőtt válasz jött volna, megfordultam és sietős léptekkel hagytam el a könyvtárat, hátra sem pillantva.
Amint visszaértem a Griffendél klubbhelyiségébe, már igen későre járt. Gondolom, a többiek már alszanak. Az ok amiért elmenekültem innen, szinte eltörpült a nemrég látott jelenet mellett. Annyira lesokkoltam, hogy eszembe sem jutott lecseszni a két mardekásrost, amiért pont a könyvtárat választották helyszínül...
Fáradtan vetettem bele magamat az ágyamba, mikor éreztem, hogy valaki mellém huppan. Egy pillanatra megrémültem, a következő másodpercben viszon feleszméltem, hogy barátnőm "támadott le" .
- Merlinre, Ginny Weasley, halálra ijesztettél! - szóltam rá mosolyogva.
- Bocsánat, Mio. Viszont látom, már jobban vagy. Magadhoz képest egész hamar visszatértél - gondolkozott hangosan.
- Igen, hangokat hallottam így nem kockáztattam meg, hogy lebukjak - mondtam, miközben zavartan göndör tincseimet csavargattam.
- Ne foglalkozz a bátyámmal! Holnapra megbékél. Tudod milyen! Mindig felkapja a vizet az ilyen apró dolgokon is - forgatta a szemét a vörös.
- Ezek szerint nem is haragszol rám? - kérdeztem megdöbbenve.
Most rajta volt a sor, hogy meglepődjön. Kék szemei nagyra nyíltak, szája is majdnem tátva maradt. Így belegondolva egész vicces látványt nyújtott.
- Mione, agyadra ment az olvasással töltött idő?! Ugyan miért haragudnék? Ugyanezt tettem volna a helyedben! Csak Ronald vádaskodna bizonyíték nélkül. Én teljesen megértem miért nem szóltál nekünk vagy a professzornak. Viszont örülök, hogy végül úgy döntöttél, mégis megosztod velünk - mosolygott rám a lány biztatóan.
Nagyon jól estek szavai. Ezután a nap után igen jól jött ez a lelkifröccs. Gondolkodas nélkül a karjaiba vetettem magam, mire halkan kuncogni kezdett.
Reggel meglehetősen későn keltem. Már mindenki fent volt, így Lavender siránkozására keltem fel. Nyilván. Szegény pára nem találta a szempillaspirálját, ezért viszont olyan patáliát rendezett, hogy még Hisztis Mirtill is megirigyelte volna. Ginny nem volt a helyiségben, gondolom nem birta az idegrendszere. Nekem se kellett sok idő, hogy kipattanjak az ágyból, pálcámat és ruháimat felkapva becsörtessek a fürdőbe, ahol hangszigetelő bűbájjal láttam el az ajtót.
ESTÁS LEYENDO
A happy, little accident [HU]
Fanfic°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Hermione Granger készen áll befejezni utolsó évét a Roxfortban, barátaival az oldalán. Mindannyian szeretnének végre egy nyugodt évet maguk mögött tudni, lehetőleg zökkenők nélkül. Draco Malfoy is...