Váratlan, zavaró tényező

150 5 0
                                    

34. rész

Harry szemszöge:

A gyengélkedőn keltem, ahol körülnéztem miközben felidéztem az előző nap eseményeit.

Épp Ginny keresésére indultunk, a Tekergők Térképe segítségével. Meg akartuk beszélni, hogy leugorhatnánk a faluba, csak négyen. Hamar megtaláltuk, de a társaságára nem számítottunk. Arra meg pláne nem, amit láttunk.

Szerintem teljesen érthető és jogos volt az, hogy rá támadtam. Ha még egyszer akár ránéz Ginnyre...

Madam Pomfrey nem tartott bent, rögtön elengedett, így elindultam a Griffendél klubhelyiségébe, hogy beszéljek a barátnőmmel, még reggeli előtt.

Nem haragudtam rá, nem az ő hibája volt. Ráadásul azt is láttam, hogy ő szinte rögtön ellökte Deant magától.


Draco szemszöge:

Tegnap jó kis balhé volt a griffendéleseknél! Nekem nagyon hiányoznak ezek néha, még akkor is ha részt veszek bennük.

Pansy kezelésbe vette a Weasley lányt. Úgy látszik, Blaise hatott rá, és ez nagy szó. Így jobban belegondolva tényleg jó párost alkotna a két lány, de lehet nem akarjuk megtudni mire lennének képesek azok ketten... Plusz adjuk hozzá Blaiset... Inkább bele se gondolok!

Reggel egy hangos koppanásra keltem. Először azt hittem, Zabini leesett az ágyról, de tévedtem. A haverom már nem volt a szobában.

Az órára néztem, 7:18.

Ilyen korán sosem kel fel, biztos Pansynél "aludt".

Elkezdtem kutatni a hang forrása után, ami könnyen ment. Ugyanis az asztalomon egy apró fiola állt, mellette egy kis szakadt pergamennel.

Órák után gyere a könyvtárba, sűrgős. A bájitalt pedig rejtsd
el és őrizd meg jól, még lehet,
hogy szükség lesz rá!

H.G

Vajon mi olyan fontos Grangernek? És ez a bájital? Ez az amit nemrég készítettünk el, vész esetére. Biztos van valami nagyon kockázatos és eszement terve annak az átkozott lánynak!

***
A tanórák különösen hamar elszaladtak. Általában végig szenvedek minden napot, de kivételesen nem így volt. Ismét akcióba lendültünk, amit bevallok különös módon vártam. Grangerrel mesterkedni valamiben kifejezetten jó, de a többi idiótával dolgozni se vészes. Szóval meggyorsítottam lépteimet a könyvtár felé.

- Rég dumáltunk, Kislány. Hívtál - szólítottam meg köszönésképpen.

- Neked is szia, Malfoy.

- Mintha te köszöntél volna a kis szerelmesleveledben - sandítottam rá.

- Ezt most meg sem hallottam, nem ezért vagyunk itt. Ez tényleg nagyon fontos - nézett rám komolyan.

- Hallgatlak - támaszkodtam neki a polcnak.

- Először is, újra össze kell hívni a múltkori csapatot, vagy minimum a felét. McGalagony kérte, hogy...

A happy, little accident [HU]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora