Jack nyomai?

133 6 0
                                    

29.rész

Draco szemszöge:

A Hold. Az éjszakai ég legkitűnőbb része. Mindig megnyugvást jelentett számomra, főleg ha teljes, mint ma.

A sok esemény mellett, kissé háttérbe szorultak ezek a kis kiruccanások, de bevallom, néha jólesnek. Granger, mint az utóbbi időben kiderült, kifejezetten jó társaság, Blaise pedig...nos ő Blaise.

- Mit szólnátok, ha csapnánk egy bulit? - kérdezte.

- Mármint? - vonta fel szemöldökét a lány.

- Tudjátok, egy ilyen, rendhagyó, Griffendél - Mardekár partit! Mekkora lenne, nem?

- Egy, neked elment a maradék eszed is, Zabini. Kettő, szerintem nekem egy időre elég volt a Mardekár-féle bulikból - itt a griffendélesre sandítottam a szemem sarkából, aki csak egyetértően (?) bólintott. - Főleg azokból, amiket te rendezel...

- Annyira ünneprontó tudsz lenni, Drake! - nyavajgott a fiú. - Ha nem tudnám, ki vagy, most azt mondanám, szüzen fogsz meghalni!

Granger váratlanul felnevetett. Meg kellett állnia, úgy rázta a nevetés.

- Azért ennyire nem volt vicces...

- Malazárra, Hermione Granger talán nem is egy angyal, hanem egy sötét lélek? - röhögött Blaise.

- Azt hiszem, átállok a sötét oldalra! - kontrázott a lány.

- Örülök, hogy így elvagytok!

Hermione szemszöge:

Rég nevettem ilyen jót! Zabini mindig is mókamester volt, főleg ha nem barátaimon és rajtam röhögött.

A szőke arca viszont elkomorult, eltűnt még a legkisebb vidámság jele is. Helyette egy szürke, sőt inkább fekete felleg telepedett le, tekintete elborult.

- Bocsánat, Malfoy, nem úgy értettem. Nem gondoltam át!

Blaise még a levegőjét is visszatartva várta, hogy a másik fiú mit reagál; Leátkozza a fejemet, vagy nem is foglalkozik velem?

Ám mint az elmúlt időben sokszor, most is a földön koppant az állunk.

- Nem a te hibád, hogy bűnös vagyok, Granger. Rossz oldalt választottam.

- Haver, mind jól tudjuk, hogy nem te választottad, ezért nem is hibáztatunk! Nem te tehetsz róla! Apád elbaszott valamit, és... - itt belérúgtam, jelezve, hogy inkább fejezze be.

A távolból ugyanis hangokat hallottam. Mégpedig egy leginkább farkashoz, pontosabban vérfarkashoz hasonlító hangot.

- Lehet én vagyok balfasz, de a Tiltott Rengetegben mióta vannak vérfarkasok? - kérdezte Draco idegesen.

- Nincsenek is! Legalábbis elméletileg...

- Elméletileg??? És mi van a gyakorlattal Granger?! Ha így kell meghalnom... - pánikolt Blaise.

Körülnéztem, búvóhely után kutatva.

- Az a fa szerintetek megteszi? - mutattam mögénk.

- Jobb mint a semmi!

Ezzel el is indultunk, de a fánál megtorpantunk. Pontosabban Zabini és Malfoy vetett rám egy riadt pillantást, én pedig sóhajtottam, majd habozás nélkül feküzdöttem magam a fa ágai közé.

- Mire vártok még?

Draco eldöntötte, hogy ő lesz a következő, mire a távolból ismét felhangzott a vonyítás. Mire ő is felkászálódott, már egész közel volt a mágikus lény.

A happy, little accident [HU]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang