قبل كل شىء صلوا على النبى
نسالكم الدعاء بالرحمة********
- اه مش غلطانه واحده ...- اخرس ما تتكلمش .
- ما انت بتردي اهو ايه اللي في الفيديو ده .
- ....
- وبتقولى ليا ان انا اللى حقير وزبالة وبتاع ستات ، وحضرتك ايه يا هانم ؟؟؟؟؟
- مدعية الفضيلة وهى ازبل منها مافيش .
قال اديم بتحذير ، وهو يرفع يده فى وجهها .
- حاسبى على كلامك يا شاهيناز .- ماليش حق الكلام . وبعدين صحيح مايهمكش اصلها مش مامتك .
- بطلى وقاحة .
- اديم صافى هى الوقحة مش انا .
هب فيها بانفعال .
- قائلا بعصبية . اخرجى برا بيتى .قال ادم بغضب لاخيه .
- فعلا الكلام مايعنيش لي .انصدم اديم من الذى قاله ادم .
- قائلا بعدم تصديق . انت بتقول ايه يا ادم ؟- صافى هى امى مش امك . اسمى انا اللى انحط فى الطين .
- ايه الهبل اللى انت بتقوله ده .
- من حقك لان امك الله يرحمها ست محترمة . مش زى الرخيصة دى . قالها بكره ، وهو يرمقها نظرة استحقار .
- اخرجى برا بيتى يا شاهيناز .
- ماهخرجش قبل ما اخد حقى من الفاجرة اللى نامت مع جوزى .
- ماحدش فاجر الا انتى .
- ليه انت فاكرنى صافى .
قال ادم بصراخ .
- اخرسوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .ارتعبوا من صوته العالى والتزموا الصوت ، ام هو ذهب عند امه ، ونظر اليها باستحقار .
- قائلا بعصبية . انا بكرهك . عارفة يعنى ايه بكرهك ؟ ومستحقر نفسي انك امى .نظرت له بخجل .
- قائلة ببكاء . ادم انا مامتك .- موتى زى بابا . وكنتى زعلانة اوى بعلاقتى مع كاميليا دى انتى طلعتى احقر وازبل منها مليون مرة . انسانة معدومة الاحساس والانسانية . واحدة رخيصة انا بكرهك وعمرى ما هسامحك على انتى عملتى في .
- افهم يا ادم .
قال بغضب وهو ينظر له بعصبية .
- افهم ايه يا اديم ؟ انى امى بتنام مع عمى .- الموضوع مش زى ما انت فاهم .
- انا بطلت افهم .
- يفهم ايه ؟ مامته المحترمة مع عمه .
- هو انتى لسى هنا ؟
- هروح فين واسيب الفاجرة دى .
قال بكره ، وهو يضرب الاريكة بعصبية .
- بكرهك بكرهك . الله يلعنك ويلعنه .
أنت تقرأ
لعنة الحب المنبوذ
Teen Fictionلا يؤمن بالحب ... وعندما دق قلبه لاول مرة ... كان ملكا لاخيه فسيعيش لعنة ... لعنة الحب المنبوذ بقلم سهير محمد #