6 ─ İlk sorgu.

7.5K 755 201
                                    

Gece rüyamda kara sevda seneryosunun bana uyarlanmış halini gördüm. Lakin Kemal bendim ve rüyam boyunca gram sevmediğim Neslihan Atagül ile kenar köşede fingirdeyip Emir kozcuoğlundan onu kurtarmaya çalıştım.

Şimdi içinizden Azazel banane amına koyim diyorsanız diye söylüyorum, bölümü yazarken kafamda hâlâ rüyam vardı kötüyse kusuruma bakmayın.

Yoksunluk hissini iliklerime kadar hissediyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yoksunluk hissini iliklerime kadar hissediyordum. Tamı tamına iki gündür varlığımı baltalamak için uğraşan bir adama direniyordum ve bu benim gibi on sekiz yaşında bir lise son öğrencisi için zordu. Lugatımda olmayan acizlik hissini zihnime öyle güzel kazıyordu ki bunu nasıl tarif edebilirdim bilmiyordum. Kendinden güçsüze gücün yetiyordu ama senden güçlü biri o çarkı öyle bir ters çeviriyordu ki sistemler tamamen çöküyordu. Şimdi ezilen ben, ezen taraf bir başkasıydı. Kabullenme aşamasını çoktan geride bırakmıştım.

Şimdi ise gözlerimin önünde üç yılımızın soyut bedeni vardı. Ceren'in siyaha yakın koyu kahve saç tutamları parmaklarımın arasından süzülmek yerine yerde cansız halde yatıyordu. Saçlarının katili meçhuldü. Yüzünü bizden gizleyen adam bu hikayenin kötü adamıydı ve ben onu nasıl alt etmem gerektiği hakkında hiçbir şey bilmiyordum.

Oturduğum sandalyede bana bahşedilen rol tam anlamıyla deli saçmasıydı. Olan şeyleri sessizce izle ve hazmet.. bunun hiçbir mantığı olamazdı. Kim neden on sekiz yaşında bir gence travma yaşatmak için bu denli hevesli olurdu ki?

"Saçları toplat." Elindeki makası Ceren'in başında dikilen kadına doğru çevirip konuştuğunda, verilen emri itiraz etmeden başını sallayarak kabul etti yüzü maskeyle gizli kadın.

Onların emir kulu olmaktan fazlası olduğunu hissediyordum nedense. Çünkü liderleri olduğunu tahmin ettiğim adam kontrolden çıktığı an müdahale edebiliyorlardı rahatlıkla. Bunu gözardı edemezdim. İleride işime ne konuda yarardı bilmiyordum ama bilgi bilgiydi işte.

Uzun boylu kadın Pınar'ın sırtını dürttü elindeki silahın kabzasıyla. Pınar'ın kahverengi gözleri telaşla kadını bulduğunda, birkaç saniye içinde yere çevrilmişti. Emrin bir çember halinde yerini bulmasını izledim. Pınar titreyen elleriyle Ceren'in önüne emekleyip yerdeki saçları avuçları içerisine topladı hızlı hızlı. Yaren'in ise sesi soluğu çıkmıyordu. Her an bayılacak gibi durduğundan dolayı gerildim.

BUZ | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin