Πρόλογος

137 21 43
                                    

Φίλες και φίλοι αγαπημένοι, καλώς ορίσατε στο καινούργιο μου μυθιστόρημα.


Αυτή τη φορά κάτι διαφορετικό! Ένα είδος αγαπημένο μου, το ιστορικό μυθιστόρημα. Θα ταξιδέψουμε πάρα μα πάρα πολλά χρόνια πίσω. Χιλιετίες. Στον κόσμο, όπου η ιστορία αγγίζει το μύθο, όπου η παράδοση αγκαλιάζει το θρύλο. Θα ταξιδέψουμε στα ψηλά συννεφιασμένα και άγρια βουνά της Ηπείρου, στην αρχαία Εγχέλεια, θα ανέβουμε στο άλλο άκρο, στη Θράκη για να κατέβουμε στη Βοιωτική γη. Θα δούμε τη γένεση της Θήβας, μια ιστορικής πόλης που σημαδεύει την Ελληνική ιστορία. Το ταξίδι μας δεν τελειώνει εκεί, θα περάσουμε στη γη του Πέλοπα, στην Πελοπόννησο, θα βρεθούμε σε μια ακόμα ιστορική θρυλική πόλη, στο Άργος και στις γύρω περιοχές, Αρκαδία, Κορινθία. Για να περάσουμε στην Αττική γη, στην πόλη της Αθήνας, αλλά και στην Ελευσίνα, μια ιερή πόλη σταθμό.

Μα δεν είναι μόνο τα μέρη και τα χώματα, που θα "επισκεφτούμε". Είναι και τα πρόσωπα εκείνα, που θα πρωταγωνιστήσουν στο έργο αυτό και ειδικά στο πρώτο αυτό βιβλίο.


Η Αρμονία με τον Κάδμο, το πρώτο πρωταγωνιστικό μας ζευγάρι, που θα δώσει τη σκυτάλη σε όλα τα "μεγάλα" τραγικά πρόσωπα του Θηβαϊκού κύκλου.

 Ο Οιδίποδας, ο καταραμένος αυτός βασιλιάς της πόλης με την Ιοκάστη, γυναίκα και μητέρα του. Τα παιδιά τους, ο Ετεοκλής με τον Πολυνείκη, πρωταγωνιστικοί χαρακτήρες σε αυτό το βιβλίο, με τις αδελφές τους, την Αντιγόνη και την Ισμήνη. Μαζί φυσικά και ο Κρέων, ο διάδοχος βασιλιάς στην πόλη. Η Αργεία, σύζυγος του Πολυνείκη και η Δηιπύλη, σύζυγος του Τυδέα.

Ο Άδραστος, ο βασιλιάς του Άργους, ο Τυδέας, ο δεύτερος γαμπρός του, ο Αμφιάραος, γνωστός μάντης με τη γυναίκα του την Εριφύλλη, από τους βασικούς χαρακτήρες του βιβλίου. Ακόμα ο Θησέας, βασιλιάς της Αθήνας, στην οποία φτάνουν ικέτες οι ηττημένοι της εκστρατείας κατά της Θήβας και η Αίθρα η μητέρα του.


Για δική σας βοήθεια, θα υπάρχουν σημειώσεις σε κάθε κεφάλαιο, που παραπέμπουν σε επεξηγήσεις πάνω στα πρόσωπα και στα γεγονότα.Φίλες και φίλοι, σκοπός μου είναι να δώσω όλον αυτό το μεγάλο λυρικό κύκλο με μια άμεσα προσιτή σύγχρονη μυθιστορηματική αφήγηση. Για να μπορέσει να αποκτήσει πιο προσιτό δραματολογικό χαρακτήρα. Για να γίνει κτήμα μας. Η διασκευή αυτή δεν "πειράζει" στο ελάχιστο όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα. Δεν αλλοιώνει χρόνους, διαδρομές, πρόσωπα, δράσεις. Απλά προσθέτει καθημερινούς διαλόγους μυθοπλαστικής αφήγησης για να ενώσει όλον αυτόν τον κύκλο.

Τα δώρα της ΑρμονίαςWhere stories live. Discover now