Μουσική επιμέλεια έργου: Γλαύκη (https://stisglafkistocafe.blogspot.com/) Από το μπλογκ της "Στης Γλαύκης το Cafe"
Αγωνία και εκνευρισμός
Η αγωνία και ο εκνευρισμός στο παλάτι του Άργους είχε φτάσει στην κορύφωσή του. Ο Άδραστος με τους δύο γαμπρούς του προσπαθούσε να προσμετρήσει την κατάσταση. Και οι τρεις τους ήταν σε αναμμένα κάρβουνα. Ο Πολυνείκης με τον Τυδέα βημάτιζαν πάνω κάτω προσπαθώντας να ελέγξουν τον εκνευρισμό τους. Κάποια στιγμή ο Τυδέας ξέσπασε:
"Αργούμε βασιλιά μου! Ο χρόνος περνά. Κάθε μέρα που κυλά είναι και μια ευκαιρία στον Ετεοκλή να ετοιμάσει την άμυνά του στη Θήβα. Και εμείς έχουμε μπροστά μας ένα ολάκερο ταξίδι να διαβούμε"
"Έχεις μιλήσει με την Εριφύλη Άδραστε;" τον ρώτησε και ο Πολυνείκης.
"Όχι, από την τελευταία φορά που πήγα σπίτι τους δεν έχω καμιά ειδοποίηση" απάντησε εκείνος.
"Πρέπει να κάνουμε κάτι με την αδελφή σου. Εν ανάγκη να της μιλήσουμε, να της εξηγήσουμε, να πούμε και εμείς τις απόψεις μας τελικά μιας και θα αποφασίσει εκείνη στην διχογνωμία σας" είπε έντονα ο Τυδέας.
"Δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα αυτό που ζητάς παιδί μου" απάντησε ο Άδραστος, "πως θα γίνει αυτό;"
Εκείνη τη στιγμή πετάχτηκε ο Πολυνείκης αποφασιστικά.
"Με την Εριφύλη πρέπει να μιλήσω εγώ! Εγώ είμαι ο ...υπαίτιος αυτής της ιστορίας και εγώ οφείλω να της εξηγήσω γιατί καίγομαι για αυτήν την υπόθεση. Κανείς άλλος δεν θα μπορέσει να την πείσει"
"Τι έχεις στο μυαλό σου;" ρώτησε ο Άδραστος, "μπορώ να βοηθήσω;"
"Το μόνο που θέλω από σένα είναι να την καλέσεις εδώ. Είναι αδελφή σου. Εγώ σπίτι μου δεν μπορώ να το κάνω, έξω κάπου ρισκάρουμε επικίνδυνα. Ενώ εδώ νομιμοποιούμαστε για μια τέτοια συνάντηση"
Ο Άδραστος συμφώνησε.
"Θα φροντίσω να στείλω αγγελιοφόρο στο σπίτι της" σχολίασε, "δεν ξέρω όμως πώς μπορεί να το εκλάβει ο άντρας της ο Αμφιάραος..."
"Μα τον Δία, δεν έχουμε δικαίωμα να μιλήσουμε στον άνθρωπο που θα αποφασίσει;" είπε εκνευρισμένος ο Τυδέας.
"Αφήστε με, θα το χειριστώ όπως μπορώ πιο προσεκτικά" απάντησε ο βασιλιάς.
Η πρόσκληση έφτασε στο στόμα της Εριφύλης από την στενή της υπηρέτρια. Ο αγγελιοφόρος του αδελφού της είχε αφήσει μήνυμα ότι την περίμενε άμεσα στο παλάτι για να μιλήσουν. Ήξερε ότι κάποια στιγμή άμεσα θα έφτανε η ώρα για μια τέτοια κουβέντα. Ήταν αδύνατον να την αποφύγει. Συνεννοήθηκε λοιπόν με δύο από τις υπηρέτριες της αύριο πρωί να έφευγαν για την αγορά. Αυτές τις ώρες ήταν μόνη πάντα στο σπίτι. Αυτή ήταν η, προς τα έξω, ανακοίνωση. Στην πραγματικότητα ο προορισμός ήταν το παλάτι του αδελφού της. Η καρδιά της άρχισε να χτυπάει δυνατά και άναρχα.
ESTÁS LEYENDO
Τα δώρα της Αρμονίας
Ficción históricaΑπό τα χέρια των Αθάνατων στα χέρια των Θνητών. Από τα χέρια των Θεών σε χέρια ανθρώπων. Δώρα για το γάμο μιας κόρης δύο Θεών με έναν θνητό της εποχής του γένους των Ηρώων των ανθρώπων. Ένα περιδέραιο και ένα πέπλο. Για το γάμο της Αρμονίας, κόρης τ...