Περίληψη προηγουμένου:
Στην προηγούμενη ανάρτηση, είδαμε τον Τυδέα, ως πρεσβευτή στη Θήβα. Μετά την αποτυχημένη του συνάντηση με τον Ετεοκλή αποχωρεί παίρνοντας το δρόμο της επιστροφής. Η Ιοκάστη έχει μια συνάντηση με το γιο της και βασιλιά, Ετεοκλή, στην οποία, για μια ακόμα φορά, εισπράττει τη σκληρότητα και την εμμονή του στις αποφάσεις του. Η ίδια ενημερώνεται ότι ο δεύτερος γιος της ετοιμάζει εκστρατεία στη Θήβα, γεγονός που τη βουλιάζει ακόμα περισσότερο στην απελπισία και τον προβληματισμό. Τις εξελίξεις και τους φόβους της, μοιράζεται με τις δύο κόρες της.Στο μεταξύ, ο Τυδέας πέφτει σε φονική ενέδρα, που του έχει στήσει ο Ετεοκλής λίγο πριν διαβεί τον Ασωπό ποταμό. Εκεί για μια ακόμα φορά, με την παρέμβαση της Θεάς Αθηνάς, γλιτώνει τον αιφνιδιασμό και αφανίζει τους δόλιους επιδρομείς.Ο Τυδέας φτάνει πληγωμένος αλλά σώος στα χέρια των δύο συντρόφων του, που τον περιμένουν έξω από τις Πλαταιές για να τον παραλάβουν και να επιστρέψουν στο Άργος.
Μουσική επιμέλεια έργου: Γλαύκη https://stisglafkistocafe.blogspot.com/
2.11 Ετοιμασίες μετά την επιστροφή
Η Υποδοχή για τον Τυδέα και τους συντρόφους του, πίσω στο Άργος ήταν γεμάτη συγκίνηση και αγωνία για πολλούς και διαφορετικούς λόγους. Πρώτα-πρώτα για τους δικούς τους ανθρώπους στις οικογένειες τους. Η Δηιπύλη με το γιο της τον Διομήδη δέχτηκαν πίσω τον άντρα και πατέρα με αίσθημα λύτρωσης. Όταν μάλιστα είδαν στο σώμα του τα σημάδια από τα τραύματά του κατάλαβαν καλά από ποιους κινδύνους διάβηκε ο αγαπημένος τους.
Ο Άδραστος δέχτηκε με αίσθημα ανακούφισης την επιστροφή του γαμπρού του όπως επίσης και ο Πολυνείκης. Ιδιαίτερα αυτός είχε πάρα πολλούς ακόμα λόγους να περιμένει με αγωνία την επιστροφή τους. Το βάρος της ευθύνης ήταν πολύ μεγάλο. Ένιωθε να είχε στείλει έναν δικό του άνθρωπο στο «στόμα του λύκου». Όταν μπόρεσαν να συναντηθούν οι τρεις τους, ο Πολυνείκης κρεμάστηκε στην κυριολεξία από το στόμα του για να μάθει τυχόν νέα για τη μάνα του, τον πατέρα και τις αδελφές του. Δυστυχώς ο Τυδέας δεν είχε για αυτό να του μεταφέρει καμία πληροφορία. Μόνο για την περισσή αλαζονεία του αδελφού του Ετεοκλή, το θράσος και την ατιμία του είχε να τον ενημερώσει καθώς τούς εξιστορούσε αναλυτικά τα γενόμενα τόσο στην συνάντηση μαζί του όσο και όσα έγιναν στην δολερή ενέδρα που τού έστησαν για να τον αφανίσουν, παραβαίνοντας κάθε έννοια τιμής και κανόνων.
ESTÁS LEYENDO
Τα δώρα της Αρμονίας
Ficción históricaΑπό τα χέρια των Αθάνατων στα χέρια των Θνητών. Από τα χέρια των Θεών σε χέρια ανθρώπων. Δώρα για το γάμο μιας κόρης δύο Θεών με έναν θνητό της εποχής του γένους των Ηρώων των ανθρώπων. Ένα περιδέραιο και ένα πέπλο. Για το γάμο της Αρμονίας, κόρης τ...