Μέρος Γ' / Κεφ. 3.1 Το πρώτο μήνυμα στη Νεμέα-Αρχέμορος

31 5 22
                                    

Μουσική επιμέλεια: Γλαύκη ("Στης Γλαύκης τον καφέ" https://stisglafkistocafe.blogspot.com/)

"Όσα ποτέ δεν συνέβησαν αλλά ανέκαθεν υπήρχαν"

(Σαλούστιος "Περί Θεών και κόσμου")

ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ: Η εκστρατεία των "Επτά" στη Θήβα

Ο στρατός έφυγε από το Άργος συντεταγμένα. Πήρε το δρόμο βόρεια της πόλης με αρχική κατεύθυνση τις Μυκήνες και πρώτο σταθμό την Νεμέα. Ο καιρός ήταν καλός και είχαν τον άνεμο από τα βόρεια αλλά με μικρή ένταση. Πέρασαν τον Τρητό και βρέθηκαν μέσα στο δάσος λίγο έξω από την πόλη. Πάνω απ την Νεμέα είναι το βουνό Απέσας, εκεί που ο Περσέας θυσίασε πρώτος στον Απεσάντιο Δία.

Το δάσος ήταν όμορφο και πυκνό. Στις παρυφές της Νεμέας έφτασαν τα πρώτα τμήματα της εμπροσθοφυλακής των ιππέων. Ακολουθούσε το αμάξι του βασιλιά Άδραστου. Ξέκοψε λίγο με την συνοδεία του από το κύριο σώμα της πορείας και μπήκε στο δάσος. Εκεί λίγο πιο κάτω μια συστάδα από πελώρια πλατάνια χάριζαν μια πλούσια σκιά ολόγυρα. Κάπου εκεί σε ένα χώρισμα, έπεσαν πάνω σε μια πλούσια πηγή, που το κρυστάλλινο νερό της πότιζε ολόγυρα τη γη σε μικρά ρυάκια.

"Είναι πανέμορφη!" φώναξε ο Άδραστος στους συνοδούς του. "Πάμε να ποτίσουμε λίγο τα άλογα"

Η ομάδα του ξέκοψε εντελώς από τους άλλους. Πλησίασαν στο μικρό άνοιγμα, ξεπέζεψαν και προχώρησαν με τα πόδια. Λες και η πηγή έβγαινε από μια κρυφή αγκαλιά στην οποία την κρατούσε μυστικά η γη. Ήπιαν νερό και πότισαν τα άλογά τους. Ένιωσαν υπέροχα.

"Πρώτη φορά την βλέπω τούτη την πηγή" βασιλιά μου, φώναξε ένας από τους αξιωματικούς συνοδούς του.

"Έχεις ξαναπεράσει από εδώ;" τον ρώτησε ο Άδραστος για να πάρει θετική απάντηση.

"Πολλές φορές, όμως θαρρώ εσύ ανακάλυψες τούτη την πηγή!" του είπε.

"Καλό σημάδι!" φώναξε ένας δεύτερος.

Ο Άδραστος χαμογέλασε.

"Αν όντως δεν την ξέρουν την πηγή, ας είναι έτσι" απάντησε.

Βγήκαν από το όμορφο δάσος και επέστρεψαν στη γραμμή και στην πορεία του στρατεύματος. Τα πρώτα σπίτια της Νεμέας δεν άργησαν να φανούν. Ο κουρνιαχτός που σήκωναν τα άλογα και οι στρατιώτες άρχισαν να βγάζουν τον κόσμο έξω στο δρόμο. Πολλοί ήθελαν να τους καλωσορίσουν.

Τα δώρα της ΑρμονίαςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora