Προς τη Θήβα
Μετά την Νεμέα, ο συμμαχικός στρατός του Άργους κινήθηκε γρήγορα με κατεύθυνση, πρώτα την Κόρινθο και στη συνέχεια το Λέχαιο στο λιμάνι. Από εκεί, η μεγάλη δύναμη μπήκε σε καράβια, τα οποία είχαν ναυλωθεί για αυτόν τον σκοπό. Προορισμός το λιμάνι στα Αιγόσθενα. Ο Αμφιάραος είχε τους δεσμούς του με την περιοχή καθώς ο Μελάμποδας ήταν παππούς του και εκεί ήταν το κέντρο της λατρείας του από τα παλιότερα χρόνια. Μετά τους περίμενε ο Ελικώνας. Ανέβηκαν το βουνό για να πέσουν και να φτάσουν πίσω στις Πλαταιές. Στο ταξίδι δεν υπήρχε κανένα απολύτως απρόοπτο ή κάτι που να τους απασχολήσει ιδιαίτερα. Εκεί ενώθηκαν μαζί τους και τα τμήματα, που είχαν έρθει από τον Ορχομενό. Έτσι, συντεταγμένα, χωρίς την παραμικρή ενόχληση ο στρατός των Δαναών πέρασε στον μεγάλο κάμπο της Θήβας. Διάβηκαν τον μικρό Ωερόη ποταμό και μπροστά τους είχαν τον Ασωπό. Τίποτα δεν έδειχνε ότι μπορούσε να τους σταματήσει.
Δύο μέρες πριν
Στη Θήβα είχε ξημερώσει μια καινούργια μέρα. Ο ήλιος στην πόλη είχε ανέβει αρκετά ψηλά στον ορίζοντα. Η ζωή στους δρόμους μέσα απ' τα τείχη, ξεκινούσε τον κανονικό της ρυθμό. Όλα όμως σε λίγο θα αποκτούσαν μια διαφορετική εικόνα.
Στο παλάτι ο Ετεοκλής έδειχνε να βρίσκεται σε υπερένταση. Τα όσα μάθαινε από τους απεσταλμένους, που έστελνε, τον κρατούσαν σε ετοιμότητα και εγρήγορση προσμονής. Στο κεντρικό δώμα του παλατιού ήταν ο Λασθένης. Νέος, επιβλητικός και δυνατός. Από κοντά του και ο Άκτορας, ο αδελφός του Υπέρβιου. Και αυτός από τους ονομαστούς πολέμαρχους της πόλης. Ήταν εμφανές ότι κάτι περίμεναν καθώς η αγωνία ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους.
"Βασιλιά μου, ένας αγγελιοφόρος ζητά άδεια να σε δει!" ήχησε στην γεμάτη ένταση ατμόσφαιρα η φωνή του αξιωματικού της φρουράς του παλατιού. Όλοι γύρισαν προς το μέρος του.
"Επιτέλους! Φέρτον μέσα γρήγορα" έδωσε την εντολή ο Ετεοκλής.
Ο αγγελιοφόρος μπήκε στην κεντρική αίθουσα. Χαιρέτισε με τιμή τον βασιλιά και τους παρισταμένους.
"Σε ακούμε, τι νέα μας φέρνεις;" τον ρώτησε.
"Βασιλιά μου, ο Αργίτικος στρατός αποβιβάστηκε στα Αιγόσθενα. Ήδη ανεβαίνουν τον Ελικώνα με κατεύθυνση τις Πλαταιές"
Οι άλλοι στην αίθουσα κοιτάχτηκαν μεταξύ τους με βλέμματα που άστραφταν. Ο Ετεοκλής χτύπησε το χέρι του δυνατά στο μαρμάρινο μεγάλο τραπέζι.
ESTÁS LEYENDO
Τα δώρα της Αρμονίας
Ficción históricaΑπό τα χέρια των Αθάνατων στα χέρια των Θνητών. Από τα χέρια των Θεών σε χέρια ανθρώπων. Δώρα για το γάμο μιας κόρης δύο Θεών με έναν θνητό της εποχής του γένους των Ηρώων των ανθρώπων. Ένα περιδέραιο και ένα πέπλο. Για το γάμο της Αρμονίας, κόρης τ...