Κεφάλαιο 2.10 Η συνάντηση

39 8 61
                                    

Όπως το είχε προγραμματίσει, ο Τυδέας κατάφερε και έφτασε μπρος στις κεντρικές Ήλεκτρες πύλες της πόλης πριν τον πιάσει η νύχτα. Ικανοποιημένος απόλυτα και με καλή ψυχολογία, ήρεμος, σταμάτησε στην προσταγή των στρατιωτών φρουρών της πύλης. Η θέα ενός οπλισμένου άντρα ξένου, ήταν απόλυτα φυσικό να τραβήξει την προσοχή τους. Ευγενικά και καλοσυνάτα τούς είπε το όνομά, τον τόπο από τον οποίο έρχεται και το αίτημά του να συναντηθεί με τον βασιλιά της πόλης τον Ετεοκλή. Του έδωσαν άδεια να μπει στην πόλη. Ο πρεσβευτής μιας άλλης περιοχής ήταν πάντα με σεβασμό δεκτός στην πόλη που έρχονταν για συζητήσεις. Παράδοση μακρά βυθισμένη στο χρόνο και σε απαράβατους κανόνες άγραφων νόμων. Ο επικεφαλής της φρουράς στην κεντρική πύλη ανέλαβε να ενημερώσει το παλάτι για την άφιξή του, ως όφειλε, ενώ στον Τυδέα υποδείχτηκε και προσωρινός χώρος να σταθμεύσει μέχρι να του ορίσουν τον προορισμό του.

Ο Ηρόφιλος, επικεφαλής της φρουράς στο παλάτι της Θήβας, ήρθε να ενημερώσει τον Ετεοκλή.

"Βασιλιά μου, έφτασε στην πόλη πρεσβευτής από το Άργος και ζητά μαζί σου συνάντηση"

Ο Ετεοκλής έδειξε να παραξενεύεται έντονα.

"Από το Άργος;"

"Ναι μας είπε είναι απεσταλμένος του βασιλιά Άδραστου"

"Το όνομά του;"

"Τυδέας, γιος του Οινέα, παλιός βασιλιάς της Καλυδώνας"

"Βασιλιάς της Καλυδώνας; Τι παράξενο.

Εκείνος έξυσε το σαγόνι του γεμάτος απορίες. Στριφογύρισε στο μεγάλο δώμα του παλατιού

"Τώρα είναι αργά! Πείτε του θα τον δεχτώ αύριο το πρωί. Δώστε του ένα κατάλυμα σύμφωνα με τα καθιερωμένα.

Ο Ηρόφιλος αποχώρησε από την αίθουσα για να εκτελέσει την εντολή του βασιλιά του. Εκείνος έμεινε έχοντας σοβαρές σκέψεις στο μυαλό του. Βέβαια είχαν περάσει πολλά χρόνια από τότε αλλά.... Άργος... Προσπαθούσε να κάνει πολλούς συνειρμούς αλλά δεν τού έβγαιναν. "Αύριο θα ξεκαθαρίσουν όλα" σκέφτηκε. Βγήκε λίγο στο αίθριο. Έκανε ψύχρα αρκετή και είχε υγρασία. Ο ήλιος άφηνε τις τελευταίες του ματιές στον ουρανό πριν χωθεί στην αγκαλιά της γης.

"Ο βασιλιάς Ετεοκλής θα σε δεχτεί αύριο το πρωί. Ακολουθείστε με να σας δείξω το μέρος της φιλοξενίας σας για απόψε" του είπε ο Ηρόφιλος καλώντας τον Τυδέα να τον ακολουθήσει. Εκείνος χαμογέλασε με αυτοπεποίθηση και ακολούθησε τον Θηβαίο αξιωματούχο στον τόπο που προόριζαν για την φιλοξενία πρεσβευτών στην πόλη. Όλα πήγαιναν καλά. Και πάντα, μπροστά στη νύχτα που έρχονταν, ο Τυδέας κρατούσε βαθιά στο νου του τα λόγια της Αθηνάς για σύνεση και ψυχραιμία. Αύριο θα ξημέρωνε μια μεγάλη μέρα.

Τα δώρα της ΑρμονίαςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant