1.2.1 Ο κύκλος των βασιλέων
Το λιοπύρι έκαιγε στο κάμπο της Βοιωτίας. Το καλοκαίρι τούτο ήταν καυτό. Ο κάματος στα ζώα και στους ανθρώπους ήταν πολύ μεγάλος. Το ΄βλεπες στον ιδρώτα των ανθρώπων που πάλευαν με τη γη. Το κοίταζες στα ζώα, που αγκομαχούσαν να τραβήξουν τα κάρα και τις άμαξες. Ένα παράξενο καλοκαίρι. Το μικρό καραβάνι των εμπόρων πορεύονταν στο δρόμο για τη Θήβα. Η διαδρομή μεγάλη απ' την Αττική και δύσβατη. Ευτυχώς τα μεγάλα και δύσκολα μέρη είχαν τελειώσει. Τώρα είχαν πάρει τη στράτα στο τέλος της διαδρομής.
Στο βάθος φάνταζαν πια τα ψηλά τείχη της Θήβας, της εφτάπυλης. Έζωναν την πόλη ολόγυρα στην ακρόπολή της με τεράστιες πέτρες και ύψος.
«Κάθε φορά που θα έρθω στην πόλη για πραμάτεια πάντα θαυμάζω αυτά τα τείχη στην πόλη σας», έσπασε την πρόσκαιρη σιωπή η φωνή ενός ώριμου άντρα, που ήταν πάνω στην άμαξα. Μια άμαξα με έναν συνεπιβάτη φορτωμένη.
«Δεν έχεις άδικο, έτσι πάντα δείχνει από εδώ. Μεγαλόπρεπη, μυθική» απάντησε ο νεαρότερος συνεπιβάτης του.
«Μένεις χρόνια στην πόλη Θηρέα;»
«Ναι εδώ είναι η γεννέτειρά μου Αρχύτα!»
«Έχω ακούσει τόσα και τόσα για αυτήν!»
«Λες για τη Θήβα;»
«Ναι, είχα ακούσει για τον ιδρυτή της τον Κάδμο και τη γυναίκα του την Αρμονία»
«Πας πολύ πίσω, στα βάθη του χρόνου. Περίπου πέντε γενιές πίσω», συμπλήρωσε ο συνεπιβάτης του.
«Έχουν περάσει τόσα χρόνια ε;»
«Και τόσα γενόμενα»
«Ποιος είναι τώρα βασιλιάς;»
«Ο Οιδίποδας, ο γιος του Λάιου»
«Πριν απ' αυτόν;»
Ο νεαρότερος Θηβαίος τον κοίταξε στα μάτια.
«Σου αρέσει να μαθαίνεις την ιστορία των τόπων ε;»
«Πολύ! Έμπορος είμαι Θηρέα, μην το ξεχνάς. Και ένας καλός έμπορος πρέπει να γνωρίζει την ιστορία των τόπων, που δουλεύει το μόχθο του. Και να τον σέβεται»
«Σαν έφυγαν απ την πόλη ο Κάδμος με την γυναίκα του την Αρμονία που ανέφερες, άφησαν πίσω τους βασιλιά τον Πενθέα αλλά η ασέβειά του στον Διόνυσο τού στοίχισε το θρόνο. Στη θέση του έγινε βασιλιάς ο Πολύδωρος»
«Αυτός δεν ήταν γιος τους;»
«Ναι, αλλά ήταν άτυχος γιατί πέθανε νωρίς. Και ο διάδοχος και γιος του ο Λάβδακος ήταν παιδί»
ESTÁS LEYENDO
Τα δώρα της Αρμονίας
Ficción históricaΑπό τα χέρια των Αθάνατων στα χέρια των Θνητών. Από τα χέρια των Θεών σε χέρια ανθρώπων. Δώρα για το γάμο μιας κόρης δύο Θεών με έναν θνητό της εποχής του γένους των Ηρώων των ανθρώπων. Ένα περιδέραιο και ένα πέπλο. Για το γάμο της Αρμονίας, κόρης τ...