Μέρος 4ο: Στο δρόμο της Ικεσίας / Κεφ. 4.1 Ικέτες στην Αθήνα

20 4 4
                                    

"Όσα ποτέ δεν συνέβησαν αλλά ανέκαθεν υπήρχαν"

Σαλούστιος: "Περί Θεών και κόσμου"

Μουσική επιμέλεια έργου: Γλαύκη (https://stisglafkistocafe.blogspot.com/)

4.1.1 Η ύστατη ελπίδα για το Άργος

"Είναι όλα έτοιμα Ηρόδικε;" ρώτησε ο Άδραστος. Είχε καταφέρει να ανακτήσει την ψυχραιμία του. Η αποστολή που είχε μπροστά του ήταν ιερή και δεν συγχωρούσε λιγοψυχία.

"Ναι βασιλιά μου, έχουν ενημερωθεί όλοι, είναι ήδη εδώ..."

"Οι στενοί συγγενείς των αρχηγών μας; Όπως είπαμε;"

"Ναι...θα έρθει μαζί ο Ίφις..."

"Γιατί;"

"Σε αυτή τη δύσκολη ώρα θέλει να είναι δίπλα στην κόρη του, την Ευάδνη, τη γυναίκα του Καπανέα"

Ο βασιλιάς κούνησε το κεφάλι του.

"Οι κόρες σας θα έρθουν;" ρώτησε ο Ηρόδικος.

"Όχι. Τον Τυδέα μπορέσαμε τον θάψαμε. Ο Πολυνείκης έπεσε μαζί με τον αδελφό του. Η οικογένειά του θα έχει φροντίσει πιστεύω"

"Ποιος το περίμενε βασιλιά μου! Πριν λίγες μέρες όλα ήταν τόσο διαφορετικά, πώς είχαμε ξεκινήσει τότε"

"Τίποτα δεν μένει το ίδιο στη ζωή Ηρόδικε. Όλα αλλάζουν. Ακόμα και αυτά που μοιάζουν τόσο ακλόνητα. Όσοι πιστεύουν σε έναν κόσμο σταθερό και αταλάντευτο, πλάνη μεγάλη κατέχουν. Όταν μπαίνεις στου πολέμου τη φωτιά τότε οφείλεις να τα περιμένεις όλα"

Έπαψε. Προσπάθησε να αποδιώξει τις μαύρες σκέψεις, που πλέον τον κυρίευαν μόνιμα.

"Τα άλογα είναι έτοιμα; Έχουμε ήδη αργήσει. Πρέπει να φύγουμε πριν πέσει το βράδυ" γύρισε και είπε στον Ηρόδικο.

"Πατέρα είμαι έτοιμη" γύρισε η Ευάδνη προς τον ηλικιωμένο πατέρα της τον Ίφι. Εκείνος προσπάθησε για μια τελευταία φορά να την μεταπείσει.

"Κόρη μου, σε παρακαλώ. Μήπως πρέπει να το σκεφτείς; Θα πάω εγώ. Είναι το παιδί σας πίσω, πώς θα μείνει μόνο;"

"Ο Σθένελος πατέρα ωρίμασε μέσα σε λίγες μέρες. Δεν είναι πια παιδάκι. Μπαίνει στην εφηβεία του. Έμαθε. Έζησε με τον πατέρα του στιγμές, πήρε τις αρχές και τις αξίες του. Είναι πληροφορημένος για την εκστρατεία από τότε που ξεκίνησαν να την συζητούν. Άρα μην ανησυχείς. Άλλωστε θα γυρίσουμε έτσι δεν είναι;" του απάντησε με έντονη τη φόρτιση στα τελευταία της λόγια. Εκείνος δεν μίλησε.

Τα δώρα της ΑρμονίαςWhere stories live. Discover now