Μουσική επιμέλεια έργου: Γλαύκη https://stisglafkistocafe.blogspot.com/
Εριφύλη
Ο Αμφιάραος επέστρεψε στο σπίτι του . Η απογοήτευση και η ανησυχία ήταν εμφανής στο πρόσωπό του.
"Τι αποφασίσατε τελικά;" τον ρώτησε η Εριφύλη.
Εκείνος βρήκε κάπου να καθίσει. Έδειχνε κουρασμένος.
"Εκστρατεία στη Θήβα!"
Εκείνη χλώμιασε από το φόβο της.
"Γιατί;"
"Για να αποκατασταθεί ο γαμπρός του αδελφού σου στο θρόνο της πόλης"
"Και εμείς; Που μας αφορά όλο αυτό;"
"Υπόσχεση του Άδραστου στους γαμπρούς του"
"Η γνώμη η δική σου ποια είναι;"
Την κοίταξε καλά στα μάτια.
"Η εκστρατεία αυτή δεν πρέπει να γίνει"
"Υπάρχει κάτι που σε απασχολεί;"
"Ναι! Ο θάνατος παραμονεύει σε αυτήν!"
Η Εριφύλη προβληματίστηκε έντονα. Εκείνος σηκώθηκε, ήθελε να πάει προς το λουτρό. Είχε ανάγκη από λίγο νερό στο κεφάλι και στο πρόσωπό του. Της έριξε μια ματιά λίγο πριν φύγει.
"Κανείς δεν θα γυρίσει ζωντανός απ' τη Θήβα εκτός από τον αδελφό σου!" της είπε ενώ εκείνη έμεινε άφωνη και ακίνητη στο μέσο του δώματος.
"Ελπίζω να θυμάσαι καλά αυτά που σού έχω πει για τον τρόπο, που θα θελήσουν να κινηθούν Εριφύλη" της είπε και χάθηκε στο εσωτερικό. Έμεινε φορτωμένη άπειρες σκέψεις, που γύριζαν με φρενήρη ρυθμό στο μυαλό της. Τα λόγια του άντρα της, την είχαν αναστατώσει έντονα.
"Πώς το ξέρεις;" κατάφερε να ψελλίσει μόλις επέστρεψε ο Αμφιάραος στο χώρο. Εκείνος προσπαθούσε ακόμα να σβήσει την ένταση που τον βασάνιζε.
"Δεν θα έπρεπε να ρωτάς κάτι τέτοιο γυναίκα! Ξέρεις σε ποιον μιλάς! Τα σημάδια εδώ και καιρό καίνε το μυαλό μου. Κάθε μέρα έρχονται και πιο δυνατά, σαν να φωνάζουν μέσα μου..."
"Θα μπορούσε να αλλάξει κάτι την απόφασή τους;" του είπε.
"Δεν ξέρω..." απάντησε απελπισμένος για να συνεχίσει "νομίζω ότι δεν μπορεί να αλλάξει κάτι, εκτός..."
"Εκτός τι..."
"Η διαφωνία μου γυναίκα! Η διαφωνία μου με τον αδελφό σου!" της έριξε ένα βλέμμα δυνατό, αποφασιστικό, "Καταλαβαίνεις λοιπόν τι εννοώ..." της είπε.
YOU ARE READING
Τα δώρα της Αρμονίας
Historical FictionΑπό τα χέρια των Αθάνατων στα χέρια των Θνητών. Από τα χέρια των Θεών σε χέρια ανθρώπων. Δώρα για το γάμο μιας κόρης δύο Θεών με έναν θνητό της εποχής του γένους των Ηρώων των ανθρώπων. Ένα περιδέραιο και ένα πέπλο. Για το γάμο της Αρμονίας, κόρης τ...