-40-

60 8 8
                                    

Medya: Lacrimosa

(Flashback bölümünü medyada verilen şarkıyla okumanızı tavsiye ederim)

Burnuna gelen hafif parfüm kokusu ve burnunun kaşınmasıyla Jimin gözlerini aralayıp etrafına bakındı ve sonrasında hemen önündeki bedene daha da sokulup gözlerini tekrardan kapattı.

 Belindeki el onu kendine daha çok çekip aralarındaki boşluğun tamamen kapanmasını sağladığında jimin kafasını sıcacık boyuna daha da çok yaklaştırıp hafif erkeksi kokunun ciğerlerine daha yoğun bir şekilde dolmasını sağladı. 

Bir süre sonra jimin tamamen uyandığında dudaklarını karşısındaki beyaz boyuna bastırdı ve geri çekilerek uyurken dudaklarını büzen yoongiyi izlemeye başladı. Bir süre sonra dayanamayıp yukarıya uzanarak yoongi'nin dudaklarını kendi dudaklarıyla örttü. 

Jimin geri çekildiğinde yoongi biraz mırıldanıp ağzını şapırdattı ve yüzünü jimin'in saçlarına gömdü. Jimin biraz kıpırdanıp yoongi'nin yüzünü görmeye çalıştığında yoongi kollarını sıkılaştırarak jimin'in hareket etmesini durdurdu ve jimin'in saçlarına bir öpücük bırakıp jimin'in ismini sayıkladı.

Jimin kıkırdayıp beyaz boyuna bir kez daha öpücük kondurduğunda yoongi kaşlarını çatarak boynunu kaşıdı. Jimin biraz daha yoongiyi izledikten sonra doğruldu ve yataktan kalktı. Yoongi'nin üzerini örttükten sonra merdivenlerden aşağıya doğru inmeye başladı. 

Uzun süre sonra ilk defa bu kadar rahat bir uyku çekmişti. 

-Yoongi-

Yoongi yüzüne vuran güneş ışınlarıyla uyandığında yanında jimin'i göremeyince kaşlarını çattı. Jimin'in evdeki varlığını hissettiği için bir süre daha yatakta durduktan sonra ayağa kalkarak alt kata indi. 

Mutfakta bir şeyler hazırlayan jimin'i gördüğü gibi sarıldı. Jimin'in ensesine bir öpücük bırakıp geri çekildi ve jimin'i kendine doğru çevirdi.

"Günaydın" Jimin yeni uyandığı için sesi boğuk çıkan sevgilisine güldü ve yoongi'nin yanağına bir öpücük kondurup arkasına döndü.

"Ya jimin dön bana"

"Yemek yanacak yoongi. Bekle biraz"

"Ama hayııır" Yoongi sızlandığında jimin kafasını yan çevirerek yoongiye baktı. "Cidden çocuk gibisin."

Yoongi oflayarak jimin'in sağ tarafına geçti ve tezgahtaki yemeklere baktı. "Çok hamarat bir eşim var cidden" Yoongi'nin konuşmasıyla jimin'in yanakları kızardı. Yoongi jimin'in yanağına bir öpücük kondurup geri çekildi. "Ayrıca çok tatlı"

Jimin ocaktaki yemeklerle uğraşırken yoongi de tezgahtaki yemekleri teker teker yiyordu. Jimin arkasını dönüp yoongiye baktığı anda çoğu yemeğin bitmiş olduğunu görünce gözlerini aniden yooongiye çevirdi.

Yanakları yemeklerle dolu olan yoongiyi görür görmez kaşlarını çattı.

"Yoongi?"

"Hm?"

"Yemekler nerde?" Yoongi yutkunur yutkunmaz konuşmaya başladı.

"Tezgahta beklemektense midemde durmayı tercih ettiler"

Jimin derin bir nefes verdiğinde yoongi jimin'e doğru ilerleyip Jimin'in belini kavradı ve onu tezgaha oturttu.

"Tamam tamam kızma bir dahakine yemem"

"Bir dahakine ben yapmayacağım. Amerikan mutfağı kitabını boşuna mı okudun?" Yoongi gülümseyip jimin'in yanağını öptü ve yanındaki yemekten bi kaşık alıp jimin'in ağzına götürdü.

Ángel de la muerte | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin