-"Dilini mi yuttun küçüğüm? OHA çok havalı!"
+"Benden herkese bahsetmemelisin"
x" Yeter artık gerçekten sabahtan beri aynı şeyi söylüyorsunuz"
-"Ama aşırı havalıydı voah! Azazel bundan sonra en büyük hayranınım"
"Abartmayın çocuklar"
+" Tamam tamam hemen bir yerlerin kalkmasın"
x" Azazel bence şimdi daha çok tehlikedesin bir kişi daha seni gördü"
+" Yani hepsini öldürmek zorunda kalacaksın"
x" Evet işin daha da zorlaştı"
-" Bence onunla anlaşma yap öldürmek yerine"
x" Olabilir aslında arkadaşını da öldürürsün"
-" İlla öldürmek zorunda değil tamam biliyoruz ölüm meleğisin ama bir insan seni gördü diye onu öldürmek zorunda değilsin"
+" İsrafil'e katılıyorum"
"Yani anlaşma yapayım"
x" Herkes için en iyisi bence"
"Peki, şimdi işim var sonra yaparız anlaşmayı" Azrail cümlesini bitirdikten sonra yeryüzüne indi ve zamanı dolmuş insanların zamanlarını durdurmaya gitti.
x" İsrafil bakıyorum da ceviz senin beynini çalıştırmış"
-Jimin-
jimin az önce Azrail'in durduğu yeri işaret parmağı ile göstererek namjoon'a baktı. "b-bunu sen de gördün dimi? ben delirmedim dimi namjoon"
"Hayır, ben de gördüm"
"Ben de" dedi jungkook koltukta yatarken elini havaya kaldırdı. Jimin jungkook'un uyanık olduğunu görür görmez koşarak koltuğun önünde diz çöktü. "jungkook iyisin dimi? çok özür dilerim sana vurduğum için"
"Önemli değil hyung asıl ben özür dilerim ben bilerek yapmadım yemin ederim "
"jimin" namjoon jimin'e yaklaştı ve gözlüğünü çıkartıp gözlerini ovaladı. "ondan nasıl kurtulabiliriz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ángel de la muerte | Yoonmin
Fanfiction"Benden herkese bahsetmemelisin küçüğüm" Angst değildir!