(قبل از خوندن این پارت فراموش نکنید پارت قبل رو چک کنید)
های یوروبون به مصاحبه اختصاصی من یعنی نویسنده با کارکترای فیک why خوش اومدید...در این بخش ما یه قسمت ویژه داریم و میخوایم با کارکترایی که در طول داستان باهاشون اشنا شدبم مصاحبه داشته باشیم... این مصاحبه شامل افراد مرده و کارکتر های فرعی هم میشه...
خب نفر اولی که باهاش مصاحبه میکنیم نقش اولمون یعنی جناب کیم سوکجین هستن...
*سلام جناب بنده جئون آرامیس هستم از اینکه چند دقیقه ای وقتتون رو در اختیار بنده گذاشتید سپاس گذارم... میخواستم نظرتون رو درمورد داستان تا اینجا بدونم...
_های با اینکه نویسنده ای و برات احترام قاعلم ولی رسمن منو پاره کردی تو این فیک... دادا یه دقیقه بزار نفس بکشم بعد یه بدبختی جدید بنداز رو سرم...
*جناب کیم مثل اینکه بخاطر الکلی که قبل از مصاحبه خوردید مستید بهتره با شما اخرین نفر مصاحبه کنم...
_ولی من هنوز حرفام تموم ن....
"قطع کردن صدای جین"
*خب مثل اینکه ارتباطمون با جناب کیم قطع شد بریم سراغ مصاحبه کننده بعدیمون جناب پی دی نیم قربان لطفن نظرتون درمورد فیک رو با خوانندگان عزیز به اشتراک بگذارید...
=خب با اینکه زیاد توی جریان داستان قرار نداشتم ولی فیک خوبی بود ازش لذت بردم... البته اگه خراب کاری های اعضا رو در نظر نگیریم...
*اوهوم درسته... یه سوالی که مطمعنم خیلی از خوانندگان از شما دارن اینه که چطوری خانواده جین راضی شدن اون به عنوان خواننده دبیوت کنه؟ این سوال حتی مغز من نویسنده رو هم درگیر کرده...
=راستش منم چیز خاصی بهشون نگفتم... فقط درمورد اینکه جین چقدر به اینکار علاقه داره حرف زدم و فکر نمیکردم قبول کنن... البته بهتره این سوال رو از جونگکوک بپرسید...
*از جونگکوک؟ مگه اون توی راضی کردن خانواده جین نقش داشته؟
=دلیل اصلی که قبول کردن بخاطر جونگکوک بود ، من اطلاعی از جزئیات حرفاشون ندارم...
*ممنونم که با من مصاحبه کردید و متاسفم اگه جین اون اوایل شمارو نشناخت راستش این یه سوتی بود از طرف من نویسنده امیدوارم چشم پوشی کنید
"خب اینم مصاحبه با پی دی نیم عزیز نفر بعدی کی هستن اومممم درسته لیام"
*از اینکه بخاطر مصاحبه با ما از اون دنیا برگشتی ممنونم...
°خاهش میکنم انجام وظیفست...
*میخواستم نظرتون رو درمورد روند داستان بدونم...
°راستش من با اینکه مردم هنوز کنار نیومدم... من از اولشم گناهی نداشتم همش تقصیر تهیونگ بود...
YOU ARE READING
why?
Fanfictionیه ریل لایف از زندگی خودم در قالب داستان من معتقدم درون گراها هم یه جایی کم میارن و دلشون میخواد از خودشون و زندگیشون برای دیگران حرف بزنن من الان دقیقن توی همون نقطم؟ ___________________________________ +تو...تو چطور با وجود این همه سختی بازم طاقت...