"Anne bu kız düzgün biri değil şu üstündekilere bak veriyordur birilerine bu"
"EMRE!" Diye uyardı babam karşıdaki çakma sarışını.
Bir dakika bir dakika.
Etek giydiğim için o bana az önce orospu muamelesimi yapmıştı benmi yanlış anladım?
Hayır..ağlamamalıydım.
Aklıma gelen anılarla yavaştan gözlerim dolmaya başlamıştı...
Dokunma iğrenç herif!
Yapma...
Ölmek istiyorum..
Aklıma gelen anılarla ona baktın dolu gözlerimle.
Evdekiler sus pus olmuş bana bakıyordu.
Selin hanım ağlıyordu. Levent bey işi sinirle oğullarına bakıyordu."Bana bak lan çakma sarışın sen kimsinki Bana orospu muamelesi yapıyorsun!? Bir insanı giyinişine göre ne had le yargılayıp yorum yapabilirsin lan! Kimsin sen!? Benmi istedim karışmak lan! Benmi istedim onca acıyı çekmek! Benmi istedim Bana böyle davranılsın ha!" Dedim. Sinirden gözüm dönmüştü. He had le Bana bunu diyebilirdi? Beni daha tanımıyordu bile...
Ben orospu değildim ki...
Küçükken onları yaşamak ben istemedim...
O iğrenç eller vücuduma değsin ben istemedim...
Hayır ağlamayacaktım. Onların karşısında güçsüz gözükmeyecektim.
"Ayrıca sende dahil hiçbiriniz benim giyimime karısamazsınız anladınmı!?
Kadın istediğini giyecek sen haddini bileceksin!" Dedim. Oha lan vallahi havalıyım ya maşallah bana.Hepsine tek tek göz gezdirdim. Benden böyle bir çıkış beklemiyor olacaklarki şaşkınlardı.
Biri ile göz göze geldiğime bana göz devirdi. O gözünü kaşıkla oynardım da neyse.
"Sen kimsinki abime bağırabiliyorsun!? Ne hadle?" Dedi tanımadığım mal şahıs.
"Abin prens falanda bizimmi haberimiz yok?" Dedim alayla.
"Ayrıca bağırırım lan sanane! Bak sanada bağırıyorum noldu? Banamı vuracaksın? dövecekmisin napabilirsin sen bana?" Dediğimde sus pus oldu. O da biliyordu bana bir bok yapamayacağını.
"Şimdiden söyleyim sen benim ablam değilsin. Olamazsında" dedi en küçükleri.
Oysaki hep kardeşim olsun istemiştim:)
"Ablan olmamı istemiyorsan olmam tabikide." Dedim. Ama küçüklüğümden beri tek hayalim sendin.
Herkes bana bakıyordu lan!
Oha!
Ben onu dışımdanmı dedim?
Neyse ya dememiş gibi yapabilirim heralde.
İçlerinden biri susmuş sadece bana bakıyordu. Hiçbirşey dememişti.
Selin hanıma baktığımda gözleri dolu doluydu.
"Ben size böylemi öğrettim? Ben bu kadar mı insan yapabildim sizi? Bu kadarmı saygısız büyüttüm?" Dedi selin hanım yaş lı gözleri ile.
"BAK SENIN YÜZÜNDEN ANNEM BIZI AZARLAMAYA BAŞLADI BILE! SENDE DAĞITACAKSIN AİLEMİZİ! SENDE BIZE ZARAR VERECEKSIN! SENDE BASIMIZI ÖNE EĞDİRCEKSİN! SENDEN NEFRET EDIYORUM!" Diye bağırdı aralarından en sessiz kişisi. Oysaki onu farklı sanmıştım.
"EREN AĞZINI TOPLA KIRMAYIM!" Dedi levent bey.
"KARDEŞİME BAĞIRMA BABA HEPSI O KIZIN SUÇU" dedi en büyükleri.
"Ben buraya sizin hakaretlerinizi dinlemeye gelmedim anladınızmı!? Eğer beni istemiyorsanız merak etmeyin duygularımız karşılıklı! Geldiğim gibi giderim burdan sizde rahat edersiniz bende ederim!" Dedim sinirle.
Nereye gideceksem sanki amk.
Aga selin hanımın şuan bana dur diye ağlaması lazım niye duruyo?
Neyse ne ya madem istemiyorlar giderdim gerekirse sokakta yatardım.
Yapmadığım şey değil sonuçta.Tam kapıyı açıp çıkacaktım ki elimi bir el tuttu. Elin sahibine baktığımda selin hanımı gördüm. "Kızım.. Ben onlar adına özür dilerim. Lütfen gitme... bunca yıl sonra kavuştum ben sana, onları düşünmüyorsan bile beni düşün kızım. Ben bunca yıldır hasretim sana bunu bize yapma" dedi dolu gözleri ile.
Aga ben buna nasıl kıyıyım şimdi?
Neyse kalayım bari.
"Tamam selin hanım ama sadece sizin" deyip durdum evdekilere göz derdim levent bey sadece selin hanıma sizin dediğim için kırgın gibi bakıyordu
"Yani sizin ve levent bey için kalırım" dedim.Levent beyin anında gözleri beni bulup parlamıştı.
Hayır aga benim için sevinen insan görünce şaşırıyorum yani inanamıyorum.
Bu bölüm bu kadardı aşklar devam ederim sonra yineee.
Umarım beğenirsiniz yazım hatası varsa kusura bakmayın hiç kontrol etmedim.
Hadi görüşürüzzzzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY MİYİM?
Teen Fiction17 yaşıma geldiğimde hayatımda asla olmaz diyeceğim şeyler ile karşı karşıyaydım şuan. Birileri aniden evimizin kapısını çalıp hastanede çocukların karıştığını aslında benim onların kızı olduğumu söylüyorlardı. Peki bu gerçekmiydi? 17 yıl boyunca...