10.Bölüm

3.2K 211 35
                                    

Medya; Bölümü okurken dinleyin isterseniz..

Bahçede koşturan çocuklar arasında kendinden küçük iki çocuk ile ilgilenen bir çocuk vardı. İlgilendiği çocuklar ile aralarında bir kaç yaş vardı belki ama yinede onlarla bebek gibi ilgileniyordu. Çünkü onlara bir şey olsun istemiyordu.

"Hava soğuk, berenizi takmazsan hasta olabilirsiniz." dedi nazikçe. Bir yandan kafasındaki bereyi gösterirken.

İki çocuk aralarında kan bağı olmayan abilerinin bu haline güldü ve berelerini taktılar. Abileri ise memnun bir şekilde kafasını salladı ve onları arkadaşlarının yanına gönderdi.

Kendisi bir yandan onları izleyip bir yandan da arkadaşlarıyla oynarken bir süre sonra akşam olduğu için yetimhaneye girme saati gelmişti.

Karnı acıkan çocuklar masalarına geçerken bir tepside hepsine ayrı tabaklarda yemekler geldi. Yemeklerde ilgi çekici bir şey yoktu ama tatlı..

Revani vardı ve iki çocuk bu tatlıya bayılırdı. Şuan adeta ağızlarının suyu akıyordu ve bu abilerinin gülmesine neden oluyordu.

"Revani mi varmış bugün, hiç de sevmem~"

İki çocuk abilerinin tatlısına hevesle bakarken abileri de gülüyordu. Ancak akıllarına gelen şeyle durdular ve ikisi de aynı anda konuştu.

"Sen sevmiyorsan biz de sevmiyoruz."

"Ne?"

Çocuk afallamıştı en başta, ardından şaşırmış ve biraz da mutlu olmuştu. Ama en sonra endişelenmişti çünkü ikisi de bu tatlıyı çok seviyordu ve sadece onlara vermek için sevmediğini öne sürmüştü. Onların da yemek istemeyceğini düşünmemişti.

"Şaka yaptım, seviyorum ben, bakın yiyorum."

Çocuk yemeğini bitirdiği için tatlıdan bir kaç kaşık alıp ağzına atarken abilerinin bu hareketine gülen iki çocuk ile abileri daha çok şaşırmış ve onların kendisinden akıllı olduğunu düşünmüştü. Yemeklerini yiyen çocuklar biraz da yetimhanenin içinde oyun oynadıktan sonra yorulmuş ve uykuları gelmişti.

Herkes yatakhaneye giderken iki çocuk çoktan yataklarına yatıp uyumuştu. Onların üstünü örten abileri ise yatmaya hazırlanıyordu ki bir ses duydu.

BencilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin