Geriye çekilip Kenan Bey'i iterken bunu umursamadan karşıma oturmuştu.
"Ne konuşmak... istiyorsunuz benimle?"
Anlık bir duraksama yaşasam bile tamamladığım cümle ile karşımda oturan adama baktım.
"Daha önce seni ararken düşmanlarımız bir çok ajan göndermişti bize. Abilerin her seferinde onlara inanmış ve önyargı duymamışlardı. Bu ajanlardan iki tanesi evimize kadar girmeyi başarmıştı daha önce. Ve bize bazı zararlar vermişlerdi. Ancak sonra hak ettiklerini buldular. Atlas ile benzemek için estetik yaptırandan sahte DNA testine kadar her türlü numarayı denemişlerdi. O yüzden seni araştırdım ama Nilgün gibi değil. O seni o anlamda araştırmadı zaten."
Duyduklarım ile şaşırmıştım ancak bu tahmin edilebilir bir durumdu.
"Bana güvenmiyorsunuz yani?" dedim doğrulamak için. Kafasını salladı.
O zaman neden bana bunları anlatıyordu ki?
"Düne kadar evet. Ancak kendi hastanemde yaptığım iki DNA testi sonucu ve düşmanlarımızla bir alakan olmamasının kesinleşmesi ile artık sana güveniyorum."
İki test mi demişti o?
"İki DNA testi mi? Ben geleli daha bir hafta oldu. Ve iki hafta sonra çıkacak diye biliyordum."
Kenan Bey gülümseyip bana açıklama yaparken sakince onu dinledim.
"Orası benim hastanem olduğu ve seninde potansiyel bir ajan olabililme ihtimalin olduğu için iki defa DNA testi yaptırdım."
Zenginin hali bir başka oluyor.
"Peki bunu onlara söylediniz mi?"
Umarım daha söylememiştir.
"Hayır, sen söylemek ister misin?"
Alaya alarak güldüm bu cümleye.
"Kusura bakmayın ama daha hiç bir şey kesin değilken bile tavırları yeterince yakın ve sinir bozucu bir de DNA testini söylersem iyice yakınlaşırlar."
Yüzündeki ciddi ifade gidip yerini şaşkınlık alırken kaşlarını çattı.
Niye herkes bana şaşırıyor ki?
"Onlar senin abilerin."
Hiç bilmiyordum ya.
"Sizde amcam oluyorsunuz Kenan Bey."
Anlamıyor muydu bu adam?
"Ne yapacaksın, onları ajan olduğuna mı ikna edeceksin?"
Bana verdiği fikir ile kaşlarımı kaldırdım ve kafamı salladım.
"Güzel fikirmiş..."
Ağzından çıkan şaşkınlık nidasının ardından inanamıyormuş gibi bana baktı.
"Ne?"
Belki de o anlamda söylememişti.
"Bakın Kenan Bey, 22 yıl az bir süre değil. Ve ben gerçekten bu yaştan sonra şu aile saçmalıklarını dinlemek istemiyorum. Şuan o evde kalmamın tek sebebi iki kurşun ile saçma bir şekilde ölmek istememem. Ama o adamlardan kaçabilirim istersem. Sadece canım istemiyor."