37.Bölüm

1.5K 121 64
                                    

DİKKAT!

Bu bölüm aşırı derece komiklik içermektedir. Evet komiklik. Ha birde sonda açıklama var, ondan biraz uzun bölüm. İyi okumalar.

On Dakika Önce

Alazdan...

Doktor'un dediği gibi arabada uslu uslu bekliyordum ki bir anda şoför kapısı açıldı ve içeri yabancı bir adam girdi.

Gerçi buradaki her adam yabancıydı.

"Patron sizin şu arabaya binmenizi söyledi, lütfen beni takip eder misiniz?"

Aman yarabbim, ilk defa kibar biri!

Arabadan inip benimle beraber inen adamı takip ederken -ne var tanımadığım insanları takip ediyorsam bu kitap tanımadığım beş hödüğün evine yerleşmemle başladı- diğer arabaya benzer bir arabaya bindik.

İkinci bir kaçırılma vakası gerçekleşmiyordur umarım.

Az sonra araba Adalet Sarayı'ndan biraz daha sakin bir yerde durdu ve hemen dibimdeki kapı açıldı.

Buyrun cenaze namazına.

İçeri giren adam kapıyı kapatıp gülen bir yüzle bana bakarken şaşırmadım desem yalan olurdu.

"Merhaba Alaz~ Tanıştığımıza memnun oldum."

Tamam birader de ne oluyor şuan?

Ayrıca sen benim adımı nereden biliyorsun?

Mal mal ona baktığımı farkeden adam gülümsemeye devam etti ve bir yandan da bana durumu açıklamaya başladı.

"Küçük bir önlem sadece. Endişelenmene gerek yok."

Tek sorun o mu?

Sen kimsin?

Adımı nereden biliyorsun?

"Eee kimsin sen?"

Adam gülümsemeye devam ederken artık gülümsemesi sinirimi bozduğu için Doktor'a yaptığım gibi yüzünün ortasına yumruk atmak istedim ama ne diyeceğini merak ettiğim için bekledim.

"Katilim ben."

Ay ne güzel meslek, bende Hukuk okuyacaktım en son, işte neye nasip neye kısmet...

He?

"...Ve bunu Adalet Sarayı'nın önünde söylüyorsun?"

Gerçi biraz uzaklaştık ama farketmez.

Bunu neden Hukuk okumak isteyen birine söylüyorsun?

Hayır onu geçtim, bunu neden tanımadığın birine söylüyorsun..?

"Bence bazı insanların ölmesi gerekir. Onları öldürdüğüm için suçluluk duymuyorum."

Bunu sormadığıma eminim.

Hala kamera şakası olup olmadığından şüphelensem de ciddi konuşmasıyla kaşlarımı çattım.

"Kaç yaşındasın?"

Şuan katil olduğunu söyleyen bir adamla aynı arabada mahsur kalmış durumdayım ama merak ettiğim tek şey yaşı, evet çok akıllıyım.

"Yirmi."

Aramızda iki yaş mı var?

Ve bu niye bu kadar gülüyor?

"Hayatından memnun musun?"

Birden sorduğu kişisel soru ile şaşırsam da kendimi toparladım.

"Bu seni neden ilgilendiriyor?"

BencilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin