41. Bölüm <Özel Bölüm 1>

948 65 16
                                    

Alaz'ın Günlüğü (1)

03/12/2009

Burada çalışan bir abla bugün bu defteri elime verdi. İnsanlar yaşadıkları şeyleri yazıp günlük diyorlarmış buna. Artık okula gittiğim için okuma yazmayı biliyorum, tabi bazen yanlış yazıyorum ama buraya yazarken daha dikkatli olacağım.

İlk sayfaya ne yazsam diye uzun uzun düşündüm, bugün kardeşlerimle beraber kar topu oynadık ve kardan adam yaptık. Çok üşüdüm ama çok eğlenceliydi.

Şuan akşam ve yatma vakti geldiği için ışıkları söndürecekler, tarih atmayı henüz bilmiyorum ama daha sonra türkçe hocama sorabilirim.

İyi geceler günlük.

...

Tarihi bilmiyorum

Bugün yeni yıla girdik. Aslında bugün değil. Daha önce girmiştik ama hastalandığım için şimdi yazıyorum.

Yemekhanede ablaların yaptığı o tatlıyı artık sevmiyorum. Hatta nefret ediyorum. Ama kardeşlerim hala o tatlıyı seviyor, o yüzden onlara veriyorum.

Bu arada kardeşlerim diye bahsettiklerim Burç ve Duru. Hastalandığımda hep başımda beklediler. Yetimhanedeki herkesi kardeşim olarak görüyorum ama içten içe daha çok sevdiğim iki kardeşim var.

Sevmediğim biri de var ama o gitti o yüzden bahsetmeyeceğim.

Sonra görüşürüz günlük.

...

10 Yaşındayım

Bugün ilkokul bitti ve karnelerimizi aldık. Karnemi soracak olursan bir sürü pek iyim var. Hoca bana çikolata verdi, kardeşlerimle beraber yedik.

İlkokulda bir sürü şey öğrendim ve yakında üç ay sonra ortaokula başlayacağım. Diğer kardeşlerim hala ilk okulda olduğu için onlardan daha fazla şey biliyorum. Mesela Burç ayakkabısını bağlayamıyordu ve ona ben öğrettim. Duru da saçının örülmesini seviyor, sınıfındaki diğer kızların saçları hep örülüymüş. Ama ablaların her zaman vakti olmuyor, abladan öğrendim ve artık saçını ben örüyorum. Çok güzel oluyor, pamuk gibi saçları var.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BencilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin