П'ятниця — це завжди чудово. Кожен чекає на неї ще з початку тижня, як працівники, так і учні зі студентами. День перед вихідними це час переходу від тяжких робочих буднів до розслаблюючих вільних днів, під час яких кожна людина належить сама себе і має повну свободу дій. Навіть думки стають вільнішими, і будь-який тиск спадає хоча б до понеділка. Це почуття свободи від усього, як від праці, так і від поганих думок, особливо добре відчувається саме в п'ятницю ввечері, коли втомлені, але задоволені люди з нетерпінням повертаються додому в пошуках відпочинку та комфорту.
Марінетт теж могла бути такою ж — втомленою, але радісною з приводу нарешті розпочатого уїк-енду, але дещо не дозволяло їй розслабитися навіть зараз, коли весь Париж знеможено видихнув і перейшов у стан спокою. Її думки змушували дівчину нервувати і в невідомому поспіху і збентеженні обходжувати кімнату колами. Причина була, причому серйозна. Тільки зараз, при настанні шостої вечора, до неї дійшла вся серйозність ситуації. Тоді вдень, проводжаючи Кота, вона зраділа від думки про те, що він повернеться продовжити розмову, але зараз, коли час призначеної зустрічі неминуче наближався, Марі задумалася про можливі наслідки майбутньої розмови, і зроблені висновки її налякали. Ця розмова була як гра на вдачу, рулетка простіше кажучи — можливість виграшу п'ятдесят на п'ятдесят, причому навіть ці п'ятдесят відсотків повністю залежали від удачі дівчини, яка, схоже, покинула її. Існували лише два варіанти розвитку подій. Хороший та поганий, відповідно. Тільки от, якщо все піде найкращим чином, шанси на те, що вони помиряться, все ж зростуть, але не набагато, а от якщо все обернеться погано — на їхніх стосунках можна буде поставити жирний хрест. Це й лякало Марінетт.
«Я, звичайно, довіряю Алі, але знаючи її журналістську хватку, можу припустити якесь перебільшення в тому інтерв'ю, — Марі тинялася з боку в бік, наполегливо розмірковуючи над планом і діями, у разі його провалу, — тому я й хочу почути правду від нього особисто».
Зробивши глибокий вдих, констатуючи неприємний факт того, що від такої старанної роботи мозку почала боліти голова, брюнетка плюхнулася на ліжко і обняла подушку.
«Буде добре, якщо він спростує ті слова, — дівчина втомлено впала на бік і уткнулася обличчям у м'яку тканину подушки, — тоді ми зможемо помиритись як Ледібаг та Супер Кіт... А що... якщо ні?! Якщо всі ці слова правда? Я вже не злюся на нього, але... зате він схоже дуже образився на мене».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Metal.Monochrome
FanfictionЧи справді все у житті ділиться на чорне та біле?! Чи можливо, що за чимось поганим буде хороше?! Або світ насправді не такий монохромний і потрібно вдивлятися вглиб, щоб розглянути яскраві фарби. Адже як кажуть, зла без добра не буває і навпаки теж...