Стародавня Греція. Афіни.
430 до н. е.
— Ти чула про це? — одна жінка напівпошепки гукнула другу.
— Звісно чула! Це немислимо! — жінка різко огризнулася. Чим би не був предмет їхньої розмови, було видно, що їй він не до вподоби. — Як їх сюди взагалі пустили — цих зрадників.
— Тихіше ти, дивись, їхній син на нас вирячився, — третя жінка смикнула другу за рукав, кивнувши у бік молодого юнака, що стояв всього за кілька метрів від них.
— Ну і що? Теж мені пан, — такий аргумент не влаштував другу жінку, вона ніби спеціально почала говорити ще голосніше. — Ці Ксенакіси зовсім сором втратили — отак у Афінах з'являтися!
— Але ж Єлена афінянка як-не-як, — найперша із співрозмовниць подала голос, мабуть її теж не влаштовував такий галасливий протест подруги.
— Зате її чоловік ні і цей виродок теж. Нехай знає своє місце!
Остання фраза була сказана вже тоді, коли хлопець майже повністю зник з уваги пліткарок. Його слух був надто гострим для того, щоб у черговий раз проігнорувати подібні слова, вдавши, що він нічого не почув. Ні! Дістало. У цих людей язик поперед думки біжить. Він не повинен вислуховувати це раз за разом.
«Трясця! Баби базарні, ніяк не можуть заспокоїтися!» — юнак був злий, але в той же час він чудово розумів причину всіх цих слів, через що йому ставало тільки гірше.
Згнітивши серце і зуби сжав заразом, хлопець пройшов пару вулиць і зайшов за ворота свого двору.
— Зен! Ти повернувся, — з дверей, що вели до будинку, вийшов чоловік років тридцяти п'яти-сорока і радісно гукнув хлопця, — ти скоро сьогодні.
— Доброго дня, батьку, — Зен усміхнувся і скинув з плеча свою ношу, якою виявилися товари, придбані ним на ринку, — так, сьогодні вдалося швидше зробити обмін.
— Вибач, що тобі доводиться таким чином діставати нам їжу, — чоловік трохи відчайдушно зітхнув, — поганий із мене торговець, якщо моєму синові доводиться мій товар на їжу обмінювати.
- Не хвилюйся, батьку, - юнак знав про стан справ у їхній сім'ї і хотів усіма силами допомогти, - просто ми не так давно в місті, люди ще не звикли до нас... Упевнений, що через кілька тижнів торгівля піде як по маслу. Тим паче, зараз тобі потрібно бути біля матері, вона все ще погано почувається?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Metal.Monochrome
Hayran KurguЧи справді все у житті ділиться на чорне та біле?! Чи можливо, що за чимось поганим буде хороше?! Або світ насправді не такий монохромний і потрібно вдивлятися вглиб, щоб розглянути яскраві фарби. Адже як кажуть, зла без добра не буває і навпаки теж...