Розділ 5 «Срібло». Частина 2

23 2 0
                                    

Ви коли-небудь у своєму житті зазнавали настільки сильного шоку, від якого застигали на місці? Чи досягало ваше здивування такої точки, коли неможливо вимовити жодного слова?! Чи стояли ви як статуя, без можливості поворухнутися чи хоча б моргнути, спостерігаючи за чимось таким, що повністю руйнує всі ваші здогади, думки, сенс чогось, причини, почуття, та й вас самих зсередини?! Якщо ні, то вам ніколи не зрозуміти те, що випробував Адріан, на очах якого Марінетт — його кохана дівчина, заради якої він кинув виклик самому собі, зробив крок уперед і розставив усі крапки над «i» у відносинах з Ледібаг, була поглинута в яскравий спалах світла і вже за секунду постала перед ним і перед не менш шокованими ворогами в зовсім іншому вигляді. Зовні прекрасному, до болю знайомому, і від того такому лякаючому.

— Чорт забирай, що це? — вигукнула Шипова Троянда, відстрибнувши від дівчини, яка раптово змінила не тільки зовнішній вигляд, а й аура її повністю відрізнялася від тієї, що була раніше.

Відчувши ослаблення колючих ліан, Ледібаг з легкістю вислизнула із зелених пут. Швидше за все, трансформація повністю нейтралізувала дію отруйних квiтiв акуми, оскільки дівчина відразу ж після перевтілення відчула неймовірну легкість у рухах, спровоковану зникненням паралізуючого ефекту. Відскочивши убік від приголомшених ворогів, що досі перебували у стані шоку, Марінетт виявилася прямо навпроти Кота. Одного погляду на нього вистачило, щоб зрозуміти все те, що діялося зараз у хлопця в голові. Замішання, здивування, шок, можлива агресивність чи розчарування — все це явно відображалося в його яскраво-зелених очах, які так і продовжували дивитися на дівчину. Це було нестерпно.

«Він мене ненавидить...» — все, що могла зараз подумати і прийняти Марі.

Дівчина зіткнулася поглядом з напарником, який, мабуть, досі був у ступорі, адже прийди він до тями, напевно, відразу ж розвернувся б і пішов чи накричав. Але ні — він мовчав, мовчав і дивився, і цей погляд з кожною секундою втрачав щось. Щось, що давало хоча б краплю надії. Брюнетка більше не могла дивитися, тому розвернулася і впевненою ходою підійшла до ворогів. Героїня розуміла, що зараз є пріоритетним, але все ж таки, якесь щемливе почуття в грудях не давало спокою і змушувало йти набагато повільніше, ніж звичайно. Можливо, це був знак. Знак того, що покінчивши з ворогами, вона покінчить і з Супер Котом. Тому нічого не залишалося, окрім як відтягувати цей момент — момент остаточного розбиття серця коханої людини.

Metal.MonochromeWhere stories live. Discover now