Під побажання на добраніч дівчина покинула кухню, і начхати, що вона так і не змогла нормально поїсти, адже залишатися там було чистої води мазохізмом. На ногах, що підкошувалися, Марінетт подолала відстань до своєї кімнати і, повернувши ручку дверей, увійшла до свого притулку. Будити вже давно мирно сплячу Тіккі було б негарно, тому Марі опустилася на стілець і уткнулася чолом у складені на столі руки. Перебуваючи в такому положенні, єдине, що могла зробити темноволоса, так це тихо схлипувати. Плакати вона не хотіла, та й не бачила в цьому ніякого сенсу, тому що сльозами горю не допоможеш, та й горе було не смертельним, просто ситуація сама по собі була дуже неприємна, і як завжди буває за законом підлості — відбулася в не найкраще час.
Марінетт все ще злилася на Кота, хоча про кого про кого, а про нього їй зараз хотілося думати найменше. Адже треба було розібратися з поточною проблемою, а з напарником вона вже якось помириться, ну чи хоча б змусить вибачитися — адже це він почав!
— Чорт, як я могла забути про щоденник?! — пошепки запитала сама в себе брюнетка. Питання було дуже риторичним, і відповідь знайти було проблематично. За таким упертим самобичуванням дівчина не помітила шарудіння і тихий стукіт, що лунали з вулиці. — Дірява моя голова! Дурепа! Дурепа! Яка ж я дурепа!
— Як самокритично, принцесо! — яскраво-зелені очі сильно виділялися на тлі нічного Парижа і не помітити їх було просто неможливо.
Кіт хитро посміхнувся і, ніби завіряючи господиню кімнати, яка впала в стан глибого шоку, у своїй присутності, постукав у прочинене вікно. Супер Кіт стояв зовні і спирався на фігурний виступ будинку, в той час як Марінетт продовжувала сидіти за столом і буквально на всі очі вирячатися на вторженця. Кого-кого, а от його вона очікувала побачити тут найменше.
«Може у мене галюцинації на тлі шокового стану?!» — Тепер вона була готова повірити у все, що завгодно, навіть у своє божевілля, аби хоч якось пояснити присутність цього суб'єкта в її будинку.
— Якщо ти думаєш, що я сон чи видіння, то ти помиляєшся, — хлопець продовжував так само посміхатися — йому подобалося спостерігати за здивуванням співрозмовниці, а потім він злегка схилив голову, — Супар Кіт власною персоною! То ти мене впустиш?
— Зашибись, — дівчина буквально прогарчала собі під ніс, але гострий слух героя не дозволив приховати невдоволення, від чого той ще сильніше посміхнувся і притиснув кулак до рота, — тебе тільки не вистачало для повного комплекту!
Незважаючи на запекле обурення, Марінетт все ж таки підійшла до вікна і відкрила його, впускаючи порушника спокою всередину кімнати. Цікавість, яка, схоже, була відмінною рисою їхньої родини, перемогла злість, роздратованість і, м'яко кажучи, жалюгідний стан дівчини. Було цікаво дізнатися, що ж забув її напарник у такий час вдома у її другої — звичайної особи. Вона вже давно помітила, що присутність Кота хоч і викликала роздратування, особливо у світлі останніх подій, але все ж таки дискомфорту не доставляла.
— Принцесо, щось трапилося? — склавши руки в замок на грудях, Кіт одразу перейшов до справи, бо помітив стан дівчини, яка на порядок відрізнялася від звичайної поведінки його однокласниці. — Я пробігав поруч і побачив твої муки і просто не зміг пройти повз панночку в біді. Потрібна допомога?
«Мимо, значить, пробігав?! — дівчина невдоволено цокнула язиком і обдарувала Кота зневажливим поглядом, від чого той здригнувся — аж надто страшно зараз виглядала його зазвичай добра знайома. — На допомогу в битві з акумою мені не з'явився, зате пробігати повз завжди будь ласка! Бісиш».
— Ну, так що трапилося? — хлопець не вгавав, і щоб хоч якось себе зайняти в очікуванні відповіді співрозмовниці почав розглядати кімнату. — Якщо розкажеш, спробую допомогти.
— Та чим ти можеш допомогти, Коте?! — Марінетт уже майже зірвалася на крик, так дратувала її ситуація. Дівчина щиро не могла зрозуміти, чого домагається цей прохвіст і їй це не подобалося, тим більше, що спогади про його позавчорашню витівку та ранкову заяву були ще надто свіжими.
— Ну, я багато на що здатний, якщо мене попросить леді, — Супер Кіт продовжував фліртувати, як і завжди, але було помітно, що цього разу хлопець підбирає слова, адже все-таки він хотів допомогти подрузі, а не роздратувати ще більше.
— Кіт! — Марі рикнула і потерла перенісся, після чого заплющила очі і почала думати, як спровадити такого набридливого «помічника». Але незабаром у її голові щось клацнуло і спалахнула лампочка дуже ризикованої, але цікавої ідеї. —Точно! Кіт! А це може спрацювати!
Пимітка:
Сурма — напівметал сріблясто-білого кольору з синюватим відтінком, грубозернистої будови. Багато хто взагалі не може повірити, що це справді метал, оскільки він має неймовірну крихкість, через що його можна потовкти в пил навіть у ступці.
Символізує крихкість і неміцність відносин героїв, і те, як легко їх зруйнувати з одного поштовху. Так само, як і їхню довіру.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Metal.Monochrome
FanfictionЧи справді все у житті ділиться на чорне та біле?! Чи можливо, що за чимось поганим буде хороше?! Або світ насправді не такий монохромний і потрібно вдивлятися вглиб, щоб розглянути яскраві фарби. Адже як кажуть, зла без добра не буває і навпаки теж...