Розділ 1 «Сурма». Частина 3

33 1 0
                                    

«Що? — не вірячи своїм власним очам, Марінет ще раз перечитала текст, вручений їй Алею. — «Це не має жодного значення, просто трохи не зійшлися в думках»? Він що, знущається? Це я вирішила по-іншому? «Така поведінка, на мою думку, свідчить про її некомпетентність» — це я ще некомпетентна по-твоєму?»

Марінетт стала закипати і злитися. Вулкан обурення ось-ось би вибухнув. Такого вона аж ніяк не чекала! Судячи з його коментаря, можна дійти невтішного висновку, що це вона у всьому винна. І тепер як би Ледібаг не намагалася спростувати це, все виглядатиме так, ніби вона виправдовується. Це було низько з його боку. Дівчина ніколи б і подумати не могла, що її напарник може виявитися настільки підлою людиною. Але ця стаття повернула її з неба на землю. Та де там повернула, вона просто зіштовхнула її стусаном під зад з насидженого місця на хмаринці. Політ був недовгим, а приземлення об жорстоку реальність - болючим.

— Ти в порядку? — стурбовано запитала у подруги Аля. Вона помітила трохи болючу реакцію Марі і те, що та зараз не в найстійкішому душевному стані. Хоча зрозуміти з чим це пов'язано, шатенка не могла.

— А? Та, так звичайно, — Марінетт прийшла до тями, почувши голос подруги. Вона розуміла, що їй не можна так просто показувати такі невластиві для Марінетт емоції. Така поведінка могла видати її з головою, ну або принаймні сильно зацікавити Алю, і тоді вже ніхто і ніщо не зупинить її в пошуках істини. — Просто подумала, що у них, схоже, все серйозно. Через якусь дрібницю навряд чи вони б так сильно посварилися.

— Я теж так думаю, — варто було Алі тільки почути цікаві для неї думки, як все інше швидко вилетіло з голови, і дівчину знову захопив журналістський азарт, — Ледібаг і Супер Кіт, звичайно, сварилися й раніше, іноді навіть на камеру, але зазвичай все скоро приходило в норму, а зараз... Напевно, справді щось серйозне.

«Ти навіть не уявляєш наскільки», — брюнеткв продовжувала злитися. Одна думка про цього негідника доводила її до сказу, тому вона зрозуміла, що найкращим виходом для неї зараз буде поспішно ретируватися, щоб у результаті не зірватися на ні в чому не винну подругу. — Знаєш, Алю, мені вже час. Я посиділа б з тобою ще трохи, але батьки попросили допомогти в пекарні.

— Гей! Але ж ми тільки почали! — шатенка щиро дивувалася такому різкому відступу подруги.

Metal.MonochromeWhere stories live. Discover now