Індія. Делі.
1673 рік
— Ти взагалі розумієш, що означає, коли я наказую принеси мені фрукти на сніданок до дев'ятої ранку? — молодий хлопець був у нестямі від злості, чергова помилка його прислуги розлютила його остаточно. — Ти взагалі знаєш, коли була дев'ята ранку? Правильно. Півгодини тому! Чому я повинен чекати?
— Вибачте... будь ласка, пане, — дівчина тремтіла від страху, вона всього тиждень на службі в єдиного сина господаря будинку, але встигла сповна відчути на собі його нестерпний характер, а її попереджали старші слуги. Остерігали, але дівчина просто не вірила і до початку роботи бачила у своєму майбутньому пані тільки добре. Але як швидко все це добре зникло, варто було їй всього кілька разів схибити, причому не з власної вини, і тим самим не просто засмутити, а просто вибісити молодого хлопця, який максимум років на п'ять був старший за неї, але ось за статусом куди вище . — На кухні затрималися. Я поспішала як могла.
Дівчина повільно підійшла до хлопця, погляд якого був наповнений не тільки злістю, а й зневагою. О... Цей погляд. Його знали всі слуги маєтку Сінх. Від малого до великого вже встигли випробувати його на собі, іноді припустившись помилки, а іноді просто потрапивши на очі синові господаря. Ракеш Сінх. Він був відомий саме цим. У свої двадцять із невеликим, цей молодий, впливовий юнак встиг відхопити погану славу серед усього чесного населення Делі, особливо серед людей нижчих каст. Сам він, як і батько, один із намісників міста і колишній військовий, відносився до вищого класу і поповнював стан кшатрій, нехай і не за власні заслуги, а за спадковістю. Образ «примхливого принца» приклеївся до нього, наче смола. Та якби просто примхливого, у характері цього хлопця також були жорстокість, зарозумілість і повна неповага до всіх, хто нижчий за походженням.
Вважати всіх оточуючих сміттям чи покидьками для Ракеша було чимось звичним, через що він і здобув славу ханжі та жорстокого пана. Жоден слуга не міг довго залишатися біля нього. Постійні примхи, приниження, а іноді й щось гірше доводило бідних людей до нервових зривів. Вони приповзали навколішки до глави сім'ї Сінх і благали дати їм іншу роботу, навіть фізично складну, будь-яка каторга здавалася раєм, порівняно зі службою спадкоємцю. На щастя Махавір Сінх — глава роду був людиною доброю, його самого іноді лякали витівки сина, адже він звик до зовсім інших порядків. Військова дисципліна вчила нехай не повноцінній рівності, але хоча б повазі до підлеглих, чого, на жаль, у його сина не простежувалося. Щось темне було в цьому хлопці, щось із чим не хотілося нікому мати справи. Тому вкотре зітхнувши, Махавір давав добро черговому слузі залишити службу в його сина, за що був обсипаний цілими горами благословень. Саме тому прислуга Сінха-молодшого змінювалася з періодичністю в кілька місяців. Ця швидкість не дала б навіть пізнати людину, навіть якби того хотілося, але Ракеш цього не потребував, тому ніколи навіть не морочився такою дрібницею, як ім'я чергового покидька, який зобов'язаний йому служити.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Metal.Monochrome
ФанфікиЧи справді все у житті ділиться на чорне та біле?! Чи можливо, що за чимось поганим буде хороше?! Або світ насправді не такий монохромний і потрібно вдивлятися вглиб, щоб розглянути яскраві фарби. Адже як кажуть, зла без добра не буває і навпаки теж...