— Ти впевнений? Може все ж таки не варто цього робити? — голос у голові хлопця був трохи схвильований.
— Плагг, я маю дізнатися, що там відбувається, — юнак мчав темними закутками міста, залишаючи за собою один будинок за іншим, — я хвилююся.
— Головне, щоб тебе ніхто не помітив, — зітхнув квамі, він сам відчував цю тривогу, тому не міг судити Рена за нетерплячість і емоційність.
— Якщо вона помітить, то нічого страшного, — хлопець усміхнувся, згадавши Кіміко, — головне не потрапити на очі пану Змії. Ось ми на місці.
Рен зупинився біля масивної дерев'яної брами і такого ж непробивного паркану з високих кілочків.
— З безпекою тут все добре, — хлопець розім'яв шию і потягнувся в спині, — але не будь я котом, якщо якусь огорожу не подолаю.
Хлопець відійшов на кілька метрів та зігнув ноги в колінах. Потім різко зірвався з місця і, міцно відштовхнувшись від землі, з розбігу перестрибнув перешкоду. Як і годиться, приземлився на лапи, у разі Ренджіро — напівзігнуті ноги.
Місце, куди він приземлився, було центральним входом у володіння родини Ютака. Але до свого везіння хлопець не виявив охорони на вході, як і далі на території двору. Тому він міг більш-менш спокійно пересуватися, тим більше зараз уже почало темніти і його було не так просто розрізнити в сутінках.
Минуло вже три дні після того, як Ютака Орочі відвідав їх. Обговоривши все з батьком, Кіміко все ж таки погодилася на шлюб. Кійоші-сан прийняв це без особливої радості, але перешкоджати рішенню доньки не став, адже сам дав їй право вибору. Зараз перебування Рена на території «ворога» пояснювалося досить просто. Справа в тому, що Кіміко була зараз тут. Вона вирішила дати згоду на заміжжя під час особистої зустрічі, а Ютака-сан побажав виявити гостинність і запросив її та батька до себе. Але оскільки Кійоші-сан був зайнятий підготовкою армії, та до того ж його викликало найвище керівництво, Кіміко довелося вирушати одній. Вона сама попросила Рена не супроводжувати її. Він умовляв її, просив, але дівчина була непохитна. У неї були свої причини просити про подібне. Вона знала про ненависть хлопця до її майбутнього чоловіка, і сама її повністю підтримувала, але все ж таки вона не хотіла робити Рену ще болючіше. Тому й не хотіла, щоб він був присутнім. Йому довелося пообіцяти. Але вона дечого не врахувала і не передбачала. Рен, звичайно, пообіцяв їй, але Чорний Кіт — ні. Тож хлопець зараз тут.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Metal.Monochrome
أدب الهواةЧи справді все у житті ділиться на чорне та біле?! Чи можливо, що за чимось поганим буде хороше?! Або світ насправді не такий монохромний і потрібно вдивлятися вглиб, щоб розглянути яскраві фарби. Адже як кажуть, зла без добра не буває і навпаки теж...