Розділ 7 «Ртуть». Частина 4

16 3 0
                                    

Адріан нерухомо стояв і його погляд нервово бігав кімнатою. Він то дивився на Плагга, який все ще лежав у нього на руках, то на Марінетт, яка вже кілька хвилин стояла без сережок. Сказати, що хлопець був розгублений - нічого не сказати. Завжди зібраний і серйозний Адріан, сміливий і веселий Кіт, зараз був схожим на загублене кошеня.

«Нічого не розумію, що мені робити? Як мені реагувати? - тільки й міг ставити питання блондин, але не давати на них відповіді, адже просто їх не знав. Але дещо привело його до тями і змусило вжити крайніх заходів. - Вона тремтить, чому вона тремтить?»

Він, не роздумуючи, залишив Плагга і почав наближатися до брюнетки. Квамі поспішно полетів за ним, знаходячись трохи віддалік. Зараз не було часу думати та розраховувати свої кроки, хлопцеві було страшно. Страшно за неї.

- Марінетт... Чому ти... - не зміг договорити хлопець, адже його перебила напарниця.

- Не підходь! Не смій підходити! Відійди від мене! - говорила Марі з такою злістю і такою темною аурою, що ніхто б і не зрозумів, що це та великодушна і мила дівчина, яка не тільки тисячі разів рятувала місто, а й рятувала друзів, допомагала їм. Навіть рідна мати б її, швидше за все, не впізнала, не кажучи вже про Кота. - Пробач мені, пробач Кіт. Я не хочу цього говорити, але я не можу, не можна, щоб ти підходив, інакше...

«Ні, я не повинна підпускати його до себе! Як би я не хотіла пробути з ним останні хвилини».

Такий потік негативу та злості змусив хлопця зупинитися на мить. Він дуже добре знав свою напарницю, та й як звичайну дівчину також.

«Вона просто не може так поводитися, Леді не така людина, Марінетт, ти мене не обдуриш!»

Він продовжив свій шлях до дівчини і, підійшовши на відстань витягнутої руки, поклав їй долоню на плече. Хлопець хотів розвернути її до себе, але це не вдалося. Варто йому було тільки торкнутися плеча Марінетт, вона почала втрачати рівновагу. Хоч Адріан не був у своєму геройському образі, він спритно зміг упіймати її, але через недавні події він і сам не зміг зберегти стійкість і впав на коліна. Марі опинилася на руках у хлопця, лежачи в нерухомому стані, чим шокувала його. Руки дівчини були складені й притиснуті до грудей, вона важко дихала, і на її обличчі читався явний біль. Марі була в жахливому стані, адже в стані напівсмерті більшість органів у неї відмовила, і настає параліч кінцівок, через що деякі функції організму перестають працювати. По її блискучим очам було видно, що життя йде з її тіла.

Metal.MonochromeWhere stories live. Discover now