29. Obnova

156 20 8
                                    

Upozorňujem, že toto je hot scéna. Snažila som sa nebyť detailná a zamerať sa skôr na pocity... Hore je muzička, pri ktorej som písala... pre tú správnu atmošku ;)

°°°°°°

Taira White

Však tu niekto zakúril? Moje vnútro sa rozhorelo niečim... Túžbou. Byť teraz vo svojej vlčej podobe, tak prisahám aj zakňučím, len aby sa ma dotkol.

Predtým to bolo vždy len o bozkoch a troche vášne. Také to nutkanie ho aspoň ochutnať. Lenže teraz je to iné. Moje telo reaguje inak a ja ho nevládzem brzdiť. Vlastne, asi ani nechcem. Ohľadom citov sme si to vyjasnili a tak nám trocha zníženia tohto šialeného napätia medzi nami iba prospeje.

Áno.

Určite je to tak.

Potrebujeme len upustiť paru. Uvoľniť sa a... Hlboký nádych. Ešte jeden nádych a nezabudnúť vydýchnuť.

Momentálne mám celú temnú bohyňu a aj ostatok jej novej party niekde naozaj hlboko v... Ak nám sem teraz nevtrhne, tak ma vôbec nezaujíma. Predsa počká do rána. 

Všetko počká.

Ale toto... Nie, toto nepočká.

Vidím, ako sa ho zmocňuje tá divokosť jeho vlka. Cerí na mňa zuby, pripravený vyštartovať a vziať si to, po čom tak dlho túži. Rukami zviera okraje kade, až mu zbelajú hánky. Ešte chvíľu a to drevo začne prisahám praskať.

A potom nastane akási explózia mojej mysle a v tej istej sekunde po sebe vyštartujeme. Prudký náraz našich zubov o seba, ihneď utlmíme perami, medzi ktorými sa začnú vlniť naše jazyky. Ten bastard chutí tak... mmm. Nie, teraz naozaj nie som schopná rozmýšľať a loviť v mojej prázdnej hlave slovíčka.

Voda zašpliecha, keď sa postavím a on si ma k sebe pritiahne, aby rukami dočiahol na môj zadok, pod ktorým ma chytí. Vyšvihne ma do vzduchu a moje nohy sa automaticky obmotajú okolo jeho bedier. Trvá len niekoľko rýchlych krokov, kým môj chrbát tvrdo narazí o stenu.

Och, pri Matke, toto jeho ja sa mi páči. Celé mi to príde tak prirodzené. Nepotrebujem rozmýšľať nad tým čo a ako sa práve deje. Jednoducho to tak je. A v tejto chvíly cítim, že to tak má byť, že je to správne. Viem tiež, že až táto chvíľa pominie, budem si pravdepodobne vravieť niečo iné. Možno si o niečo otrieskam hlavu. Lenže to je v tomto momente absolútne nepodstatné. Teraz pre mňa neexistuje žiadne potom.

Vzduchom sa nesie len vôňa našich tiel túžiacich po sebe. Omamný pach vzrušenia, pohltil všetky ostatné.

Ani si nestihnem všimnúť, kedy sa vyslobodí z nohavíc. Na nič nečaká. Nepýta si povolenie. Nehrá sa na chrumkavého. A ja viem, že je to tak v poriadku, pretože tomuto samcovi proste verím. Áno, verím tomuto bastardovi. Patrím mu.

  Kyren Wraith

Na tento moment čakal tak dlho. Nebol čas zaváhať. Najradšej by si ju vzal v tejto, ale aj vo svojej vlčej podobe. Nerozmýšľal nad tým, či sa potom niečo medzi nimi zmení, ani či to niečo znamená. Potreboval ukojiť svoju túžbu po nej. Hromadilo sa to v ňom tak dlho. Príliš dlho. Už nebolo cesty späť.

Nemienil ju šetriť. I keď vedel, že je jej prvý. Chcel, aby ho nevedela dostať z hlavy. Aby toto bolo jediné na čo bude myslieť, keď bude zaspávať, ale aj keď sa bude zobúdzať. Jediné, o čom bude snívať.

Posledný malý kúsok svojho sebaovládania sústredil na to, aby sa jej pri tom nezakusol do krku. Nechcel si ju k sebe znova pripútať. Nie po tom, čo sa stalo.

Prerušil ich bozk. Jemne si ju podvihol, dívajúc sa do jej potemnelých očí a zároveň toho, ako sa zhupol v bokoch, si ju spustil nižšie. Nerobil to pomaly, ani nežne. Bol to prudký prienik jej lonom, pri ktorom zalapala po dychu a oči sa jej rozšírili od prekvapenia. Počkal len moment, aby vstrebali ten pocit, intenzitu jej pohľadu a toho vzácneho momentu. Doprial im niekoľko sekúnd, kým sa začal pohybovať v divokom rytme. V ten okamžik ním prechádzala jeho túžba, láska, zlosť... Vypúšťal všetky pocity, ktoré v ňom vyvolávala. Pritisla sa k nemu, zabárajúc mu prsty do vlasov a potom spravila niečo, čo nečakal. Niečo, čo mu skoro až vyrazilo dych od prekvapenia.

Zahryzla sa mu do toho miesta medzi krkom a ramenom. Zaťala doňho zuby a pri tom stonala. A vtedy ho opustil aj ten posledný malý kúsok sebakontroly. 

Nerozmýšľal. Jednoducho jednal.

Jeho zuby vyhľadali to isté miesto na jej krku a zaborili sa doň. Prišla naňho sekundová slabosť, kedy by bol prisahal, že sa mu z toho pocitu, z tej chuti na jazyku, podlomia nohy v kolenách. A potom ho ovládla nová vlna divokosti sprevádzaná tak búrlivými pocitmi, až sa mu z toho zatočila hlava a zahmlilo ped očami.

Ich puto sa obnovilo. Bolo späť a tentokrát jeho tvorbu dotiahli až do slastného konca. Prisahali tak vernosť jeden druhému. Už navždy.

Za rytmického zvuku ich o seba plieskajúcich tiel, ťažkého funenia a tlmeného stonania, dosiahli vytúžený vrchol.

A aj potom čo sa cez nich prevalila vlna orgazmu, tam zostali stáť stále zakliesnení zubami aj svojimi telami do seba. Pretože to, čo sa práve odohralo, nečakal ani jeden z nich. A možno preto sa báli od seba odtrhnúť. Pretože každý z nich sa bál toho, že to ten druhý oľutuje. A možno aj on sám. 

Ich puto bolo konečne kompletné. Už ho nešlo zlomiť.

---

Tiež by som sa bála pustiť. Pretože keď sa im rozjasní, môže sa stať veľa vecí...

Priznajte sa! Koľko z vás čakalo na tento moment? A koho, okrem Kyrena prekvapila Taira?

Tááákže... už sa to môže pokašľať, však? :D 

Komentujte, hviezdičkujte. Tešte sa, i nadávajte. Poteší ma akákoľvek reakcia :P

Skroť si ma ✓Where stories live. Discover now