Gözüm sınıf kapısındaydı. Dersin başlamasına on dakika kalmıştı ve gözlerim sarıyı bekliyordu. En erken onun geldiğini geçenlerde yanlışlıkla erken geldiğimde deneyimlemiştim zaten, o yüzden şu an son dakikalarda gelmesini beklemem biraz saçmaydı ama yine de bekliyordum. Belki bir ihtimal geç kalmış olabilirdi.
Ders başlayıp da Tae de dersin ortasında sınıfa giriş yaptığında anlamıştım artık gelmeyeceğini.
Tae sınıfa girerken gözlerini sarının sırasına çevirip de onu göremeyince kaşlarını çatıp bana baktı yok dercesine.
Yanıma oturunca "Bugün de gelmemiş." dediğimde ikimiz de sessizliğe bürünüp daha da konuşmadık. İkimizin de canı sıkkındı. Normalde ders boyu milletin ne kadar gerizekalı olduğuyla ilgili atıp tutmamız lazımdı.
Tenefüste bana dönüp "Neden gelmemiş olabilir sence?" diye sordu.
"Hasta olmuş olabilir."
"Dans günü nasıldı? Bir hastalık belirtisi var mıydı?"
Kafamı salladım hayır anlamında.
"Bilmiyorum hiçbir şey bilmiyorum." Kafamı ellerime yaslayıp dirseklerimi de sıraya yasladım.
"Tamam ya şöyle kötü bir şey olmuş gibi davranma. Muhtemelen üşütmüştür, havalar soğuk sonuçta."
"Haklısın. Yarın gelir mi sence?"
Dudaklarını bilmiyorum der gibi büzdü.
Kafasına vurup "Bir şeyi de bil amına koyayım." diye çıkıştım bir anda onu şaşırtarak.
"Lan benim ne suçum var şimdi!"
"Yanımda tip tip oturuyorsun sinir oldum."
"Lan!.. Ne alaka?" Birbirimize öyle bakıp dururken bir anda ayağa kalkıcaktı ki omzundan kendime çekip boynunu kollarım arasında sıkıştırdım.
"Hemen de ağlıyorsun he."
Kollarım arasında çırpınıp dururken çok komik duruyordu.
"Seni ağlatırım bırak beni."
"Agucuk bugucuk."
Hareketlerime daha da sinirlenirken kolumdan sertçe çekilip beni pataklamaya ve küfürler yağdırmaya başladı.
Mal iki arkadaştık işte.
🤱
Baya uzun bi bolumdu yorucu oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Shyyyy
FanfictionUtangaç Jimin ve umursamaz, kaba ve sert Jungkook'un hikayesi #jikook 'ta 1. vay amk #kookmin'de 1. vay amk