Sınavlarınıza çalışın 🔪
🤱
1 ay sonra
"Jungkook?"
...
"Jungkook? Kalksana sevgilim."
Her ne kadar birkaç kere seslenmiş olsa da ses vermiyordu. Odaya geçip yanına oturdu Jimin.
"Jungkook uyan hadi, okul saati geldi."
Jungkook sonunda gözlerini açsa da yorgunlukla hemen geri kapadı.
"Civcivim çok yorgunum, boğazım da ağrıyor."
Kısık gelen sesiyle kaşlarını çattı sarışın. Hasta olmuştu işte.
"Jungkook hasta olmuşsun işte. Ben sana demiştim dün o kadar soğuk şeyler içme diye."
Elini alnına koyup ateşine baktı. Neyseki ateşi yoktu. Sadece boğazı şişmiş olmalıydı.
"Sarı bebeğim ne kızıyorsun ya? Zaten her yerim ağrıyor, bir de sen üstüme geliyorsun."
Dudaklarını büzerek ağlayacakmış gibi konuşan Jungkook, okulda herkesin korktuğu o sert Jungkook olamazdı.
Erkekler hastalanınca gerçekten çok nazlı oluyordu, Jimin onlardan değildi. O hep nazlıydı.
"Kızmıyorum ki Kookie, seni düşündüğüm için böyle dedim. Hasta olman üzüyor beni."
Jimin dudaklarını büzerek konuştuğunda Jungkook da büzdü dudaklarını.
"Benim bebeğim beni mi düşünüyormuş?"
Kollarını açtığında hemen kolları arasına girdi Jimin.
"Ya da çok yaklaşma miniğim sen de hasta olma."
Jungkook, Jimin de hastalanmasın diye onu çekmeye çalışırken kaşlarını çattı sarışın.
"Ya bırakkk, yaklaşırım sanane."
Ona inat olsun diye yüzünün her yerine öpücükler kondururken dudağına da gelip bir sürü öptü. Jimin onu öperken o Jimin'i durdurmaya çalışıyor ve söyleniyordu ama öptüğü için de duraksıyordu sürekli.
"Jimin. Bebeğim. Öpmesene! Hasta olacaksın."
"Olurum. Sen de bana bakarsın."
"Yavrum bakarım da. Bir öpmesen de konuşabilsek. Sen hasta olursan. Kıyamam sana ya."
Dudağına son kez uzun bir öpücük bıraktı.
Jungkook miniğinin poposuna bir tane şaplak attı.
"Öperken utanmıyorsun, diğer şeylere gelince kıpkırmızı oluyorsun hala."
Azarlar tonda söylemişti.
"Napayım seni öperken de mi utanayım? Utanmanı istemiyorum diyorsun."
"Aşkım benim utanmanı istemiyorum da keşke diğer konuya gelince de utanmasan."
Jungkook Jimin'i belinden kendine doğru çekerken Jimin ona izin verip üstüne doğru uzandı.
Jimin bir ay boyunca sınavlar, dersler diyerek kaçıp durmuştu Jungkook'tan. Evet, Jimin hala vermemişti.
Bu süreçte Jimin daha da iyiye gitmişti bu utangaçlık konusunda ve artık öpüşmeden ileriye giderkenki hali dışında pek utanmıyordu.
Artık okuldakiler de bir şey demiyordu, kimse garip garip bakmıyordu da alıştıkları için. O yüzden bu durum Jimin'i daha da iyiye götürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Shyyyy
FanfictionUtangaç Jimin ve umursamaz, kaba ve sert Jungkook'un hikayesi #jikook 'ta 1. vay amk #kookmin'de 1. vay amk