Kavga

2.1K 207 28
                                    

Okula giriş yaptığımızda etraftakiler şaşkınca konuşuyordu. Sarının sevgilim olduğunu zaten biliyorlardı ama buna, sarının boynunda izlerim olmasına neden şaşırıyorlardı anlamıyordum.

Sınıfa girdiğimizde Tae koşarak yanımıza geldi ve telaşlı duruyordu. Bir şey olmuştu. Kaşlarımı çattım.

"Ne bu halin lan noldu?"

"Jungkook biraz dışarıda konuşalım mı?"

Daha çok çattım kaşlarımı "Söyle işte gizlimiz saklımız yok." Jimin'den bir şeyi gizlemezdim.

Tae ilk tereddüt etti söylemekte ama bakışlarımı görünce konuşmaya başladı.

"Hyun-Shik.. Etrafta dedikodular çeviriyor. Jimin'le ilgili." Gözleri Jimin'e döndü "Ben tabiki aldırmadım dediklerine ama inananlar var, seni dövdürmek için yanına çekmeye çalışıyor gibi geldi bana."

Sinirlenmiştim, yumruklarımı sıktım. "Ne diyormuş o orospu çocuğu? Gelsin bir de yüzüme söylesin."

Tae dudaklarını dişledi, tekrar sarıya baktı. "İşte o yüzden sana yalnız konuşalım dedim." Bana sessizce söylese de Jimin duymuştu.

Jimin'e dönüp yanaklarını tuttum. "Güzelim, sen geç yerine. Ben geleceğim hemen."

Elimi tutup masum gözleriyle bana baktı. Ne istiyorlardı benim masum bebeğimden anlamıyordum. Onun hiçbir suçu yokken en çok ona yükleniyorlardı.

"Jungkook istemiyorum. Seninle durayım lütfen. Ne dedilerse üzülmem ben alıştım zaten nolur."

Bu dediğiyle kahroldum. Bunu Jimin'e yapan herkese nefret doluydum.

Yine de o ne derse desin duymasını istemiyordum onun hakkında denilenleri.

"Civcivim hemen geleceğim ben, iki dakika ver bana. Sonra hemen yanındayım tamam mı?"

Büzülen dudaklarına minik bir öpücük bırakıp sıramıza oturmasını bekledim. Muhtemelen sınıfta tek başına-bensiz- olmaktan çekiniyordu. Ama bunları duymasına da izin veremezdim.

Tae'yle sınıfın dışına çıkınca "Söyle çabuk." dedim.

"Senin geçen yemekhanede tartıştığın kız vardı ya, sana fotoğraflarını falan atan. O işte sana sinirlenince sanırım, Hyun-Shik'e "Jimin amcasına orospuluk yapıyor." demiş, eskiden aynı yerde oturuyorlarmış, Jimin'in ailesi ölünce amcasıyla kalmaya başlamış. O da burdan bu dedikoduyu çıkarmış işte."

Duyduğum şeylerle dişlerimi sıktım.

"Orospuya bak, ben demedim mi ona Jimin'e bulaşmayacaksın diye? Ona da göstereceğim asıl orospu kimmiş, herkes görecek."

"Hyun-Shik de kafasına göre, herhalde o kızın anlattıklarıyla uydurmuş bir şeyler. Jimin yetim diye Jungkook'a yanaşıyor, parasız olduğu için Jungkook'la beraber falan demiş etrafa."

Duyduklarım karşısında büyük bir sinirle doldum. Jimin bu şeyleri hak etmiyordu. Ve bu lafları benim yüzümden alıyordu. Kendime ayrı onlara ayrı sinirliydim.

"O sikik orospu çocuğunu geberteceğim."

Sinirle söylerken Tae kolumdan tuttu. "Şimdi bir şey yapma-"

Sertçe çektim kolumu. " Ne demek şimdi bir şey yapma?! Oturup yanıma  gelmelerini mi bekleyim?"

"Jimin korkar, o yüzden söylüyorum."

"Otuz kişi yolumuzu kestiklerinde emin ol Jimin daha çok korkar. Onlardan bir korkum yok benim ama Jimin'i düşünüyorum ve  buna izin vermem. En azından şimdi görmeyecek, sen yanında olacaksın."

I'm ShyyyyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin