Emzik

1.9K 128 26
                                    


İyi okumalar, siz de ilerde sevgilinizin bi taraflarını emzik niyetine kullanmayı unutmayın😚

🤱

Vücuduma çarpan hafif serin havayla birden gözlerimi açtım. Yatağın tepesindeki gökyüzüne bakan hafifçe açık camdan gelen havanın soğuğuyla titremiştim.

Daha yeni gözümü açtığım için mayışıktım ve ne olduğunu tam anlayamıyordum. Gözlerimi ovuşturup tamamiyle açtığımda bacaklarımdaki soğuğu ve kasıklarımdaki ıslaklığı da şimdi fark edebilmiştim.

Ne olduğunu anlayamazken kafamı hızla kaldırıp baktım ama gördüğüm görüntü gözlerimin kocaman açılmasına, ne yapacağımı bilemediğim için dudaklarımı ısırmama sebep olmuştu.

Jimin'in pembe dolgun dudakları penisimi sarmıştı ve o da benim gibi uyuyakalmıştı.

Dudakları öyle sarmıştı ki sıkıca beni, arada bir emer gibi yapmaya devam ediyordu. Tıpkı küçük bir bebek gibi. Jimin'in emziği olmuştum.

Kafası bacağıma düşmüşken elleri belime uzanmıştı. Artık kalkmamız gerekiyordu aslında ama onu hiç kaldırmak istemiyordum, durumumdan oldukça memnundum çünkü.

Kendimi tutmam gerekiyordu ve uyuklayan bu bebekten faydalanmamam gerekiyordu aslında ama yine de kendimi bu masum masum duran ama aslında çok fena olan dudakların içine biraz daha ittim. Çok değil, yalnızca birazcık daha ağzının içine girmiştim. Buna rağmen mırıldanarak ağzını şapırdattı ve emziğini emerek kasılmama sebep oldu.

Kendimi tutamadan yüksek sesli inlememle Jimin'in gözleri yavaş yavaş açıldı.

O da henüz ne olduğunu anlayamazken anlaması için kendimi biraz daha ittim ve gözlerinin büyüyerek geri çekilmesine sebep oldum.

Ağzını silip dizleri üstünde otururken utangaç ve ne diyeceğini bilemez gibi duruyordu.

"Jungkook.. Ben... Böyle mi uyumuşum?"

Takıla takıla konuşurken karşısında çıplak bir şekilde göğsümü gere gere duruyordum sırıtarak.

"Gayet bunun farkında olarak uyuduğunu hatırlıyorum ben?"

Tek kaşımı kaldırarak soru sorar gibi konuşmamla yutkundu. Benden önce uyanıp beni emzik niyetine kullanışını belli etmemeyi düşünüyordu demekki.

"Hayır ben.. Çok uykum gelmişti."

"Sen de emziğim ağzımda dursun rahat rahat uyuyayım dedin değil mi?"

Dudaklarını sarkıtırken yüzü de aşağı düşmüş, yanakları aşağı doğru sarkmıştı.

"Yaa.." mızmızlanmasına gülerek yerimde doğruldum ve ellerim ve dirseklerim üstünde emekleyerek ona ilerledim.

"Merak etme ben senin emziğin olmaktan çok memnun oldum, devamını da isterim zaten."

Uzanıp büzülü dudaklarına öpücük bırakıp geri çekildim.

"Senin de hoşuna gitti mi?"

Bana az öncekinin aksine ne saçmalıyorsun bakışları attı alttan alttan.

"Sence hoşuma gitmese öyle uyur muyum?"

Dediği hoşuma giderken önüne oturup onu da kucağıma çektim. Aletimin üstündeki baskı beni inletirken kendimi iyice ona bastırdım.

Kalçasına inip sıkan ellerimle gözleri dönerken aradaki kumaş hoşuma gitmeyince bir çırpıda altındakileri çıkardım ve çıplak tenlerimizin buluşmasını sağladım. İçine girmeyecek bile olsam tenlerimiz birbirine deymeliydi.

I'm ShyyyyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin