Dip dibe

2.6K 228 79
                                    

İyi okumalarrr 🤠

🤱

Sabah gözümü açtığımda gördüğüm ilk şey sarı saçlardı. Jimin'in mis kokulu civciv sarısı saçları.

Olduğumuz pozisyonu anlamaya çalışırken kasıklarımda hissettiğim baskıyla gözlerim şokla açıldı, kaskatı kesildim.

Jimin bana sırtı dönük yatıyordu ve benim göğsüm de onun sırtına yaslıydı. Ayrıca kolum da onun belini sıkıca sarmıştı.

Yani resmen iç içeydik ve az önce Jimin uyku halindeyken kalçasını benim paşaya yaslamıştı, hatta bastırmıştı.

Bu hiç iyi değildi, hem de hiç.

Beynime gelen tahrik uyarıları beni, kendimi ona bastırmak için uyarıyordu. Jimin'in sıkı ve dolgun kalçalarına... Hemen kasıklarıma yapışık olan kalçalarına...

Çok zor olsa da kendimi ondan geri çektim. Şimdi temas etmiyorlardı. Uzaklaşmasam beynimin terbiyesiz emirlerini hemen şimdi uygulamak zorunda kalacaktım.

Onu uyandırmak şu anki en mantıklı şeydi. En azından başka tarafımla düşünmezdim de beynim normal bir şekilde çalışırdı.

Onu uyandırma şekilleri arasından en masumunu seçip uygulamaya geçtim.

Önümdeki ensesine doğru nefesimi üfledim. Huylanarak kafasını geriye yatırdı. Bu sefer boynuna yaklaştım, oraya üfledim.

Boynuna elini atarken "Yaa.." diye sızlandı. Elini tutup ordan çektim, hala tutuyordum ama oynatamasın diye.

Doğrularak boynuna tekrar yaklaşıp dudağımı değdirdim bu sefer, aynı anda üflüyordum.

Aynen bu en masum uyandırma şekli.

Kendini oynatıp kaçmaya çalışırken yine kalçasını bana değdiriyordu. Fakat bunları yaparken bilinçliydi çünkü tam az önce gözlerini açmıştı.

"Jungkook~ gıdıklanıyorum."

Onun tam boynunun ordan ona bakarken dudaklarımı yaladım. O anlamasa da beni çok büyük tahrik etmişti. Kendi içimde bir şeyleri kabul ediyordum artık ve saklamayı da hiç sevmezdim.

Cevap vermediğimde kafasını çevirip tepesindeki bana baktı. Gözlerimdeki alevleri kim baksa görürdü şu an. Kavruluyordum çünkü Jimin'in ateşinde. En başta o anlardı beni yaktığını.

Sanırım anlamış olacak ki yutkundu, saliseyle dudaklarıma bakıp geri gözlerime baktı.

Çok istiyordum, Jimin'i öpmeyi.

Ve demiştim ben geri durmam, ne istersem yaparım diye.

Hemen dibimdeki pembe büyük dudaklara yaklaştım, dudaklarımı sarının dudaklarına bastırdım.

Bu dudaklara sonunda kavuşmuştum ve hiç bırakma gibi bir düşüncem yoktu. O yüzden alt dudağını kendime hapsedip emmeye başladım.

Hiç şaşırmamış veya duraksamamıştı, hatta karşılık bile veriyordu. Onun da bana karşı boş olmadığını anlamıştım.

Yine de ondan böyle bir şey beklemezdim, en azından utanır ve bir süre karşılık veremez diye düşünüyordum. Benden hoşlanıyor olsa bile çekinir beni öpmeye diyordum ama öyle olmamıştı.

Sanırım Jimin bana karşı çoğu perdesini kaldırmıştı. Artık istediği gibi ve içinden geldiği gibi davrandığını görebiliyordum. Bundan sonra daha da çok görmek istiyordum.

Sevgilim olmasını ve benden hiçbir şekilde çekinmemesini istiyordum. Tabiki bazen utanabilirdi.

O kibar kibar benim üst dudağımı öperken bense kendimi zorla tutarak onun dudaklarını ısırmamak, hatta parçalamamak için çabalıyordum.

I'm ShyyyyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin