Geréb és Boka kissé félrevonultak a többiektől. Geréb legszívesebben elmenekült volna,de már nem volt visszaút.- Nos,tudja....- Kezdett bele Geréb de még ő maga sem tudta pontosan mit is kellene mondania, közben meg hatalmas gombóc szorongatta a torkát.
- Kérem,ne értse félre szándékom. De úgy gondolom, hogy nagyobb hálával tartozunk Sára kisasszonynak a múltkori esetet tekintve. Ön is hallotta mit mondott Áts. Talán, valóban jobb lenne ha a lányt bizonyos időközönként a közelünkben tudhatnánk.
- Mire akar ezzel célozni Geréb?
- Csupán arra, hogy jobb lenne ha a Grund befogadná a lányt.
- Miért viseli ennyire szívén Sára sorsát?- Ekkor Boka kicsit gyanakvóvá vált.
- Nem viselem különösebben. Csak szerintem érdemes lenne átgondolni. Talán a többiek is hasonlóképpen látják és akkor tarthatnánk egy szavazást ezzel kapcsolatban.
- Geréb,én próbálok segíteni Sárán ahogyan csak tudok,de ez..... ez nem olyan egyszerű. Nem feltétlenül azzal van a baj, hogy lány. Többnyire az emberekkel van baj. Rosszat gondolnának róla amiért egyedül fiúk közelében tölti az idejét. Lehet, hogy megbélyegzik,kirekesztik vagy gonosz pletykák fognak róla terjedni. Ez is egyfajta védelem az ő javára. Sára egy ideig nálam lakik. Ez alatt az idő alatt a védelmem alatt áll és igyekszem megoldani a konfliktust Áts Ferivel, hogy később ne kelljen aggódnom ezért.
- Tökéletesen megértem. De ez amolyan jutalom is lehetne neki. Sára okos lánynak tűnik. Én azt mondom hadd kapjon legalább próbaidőt. Megérdemli. A fiúk is biztosan szívesen látnák őt.
- Nem tudom Geréb. Nem tudom .
- Rendben. De továbbra is úgy látom, hogy érdemes lenne átgondolni. Tegyen így és talán már a ma délutáni gyűlésünkön is részt vehetne. - Erre a mondatra Boka rosszalló pillantást vetett Geréb felé.
- Amint mondtam átgondolom még. De, ön jól érzi magát? Nagyon sápadtnak tűnik.
- Hhhogy én? Ahh talán csak megártott a sok napsütés. De most mennem kell vissza az órákra. Akkor ma kettőkor a Grundon. Viszlát.
- Viszlát...Geréb idegesen szedte lépteit a tanterem felé, olyannyira, hogy nekiment Cselének,aki egy kisebb sokk hatása alá került a hirtelen mozdulatnak.
- Hé lassabban!
- Elnézést! - Geréb amikor megérkezett a tanterembe helyet foglalt Nemecsek mellett akinek rögtön szemet szúrt Geréb fura viselkedése.
- Minden rendben?
- Igen,igen,igen
- Hát jó. - Törődött bele Nemecsek de még így is furának találta a fiút aki gondolataiba elmerülve bámult maga elé.Nem hiszem el, hogy az a hülye csitri ilyen kellemetlen helyzetbe hoz. Az biztos, hogy ezt nem hagyom annyiban! Egy nap majd ő lesz az én markomban és akkor megmutatom én, hogy ki is az a Geréb Dezső!
YOU ARE READING
A Grund a fiúk és én
FanfictionA 15 éves Sára kedvenc könyve a Pál utcai fiúk. Annak ellenére, hogy ez egy kitalált történet szívén viseli a fiúk sorsát és bármit megtenne, hogy segítsen rajtuk, többek között megakadályozná Nemecsek Ernő halálát. Egy különös balesetnek köszönhető...