10.

344 16 0
                                    


Szóval,mit akar?- Kérdeztem és teljesen érezhető volt a köztünk lévő feszültség. Geréb próbálta elkapni a tekintetem de nem engedtem neki. Nem vagyok képes a szemeibe nézni. Egy nagy sóhaj közepette nekikezdett mondandójának.

- Ezt akár én is kérdezhetném öntől. De rendben, rövidre fogom. Én nem tudom mi keresnivalója volt a Grundon ma és azt se tudom miféle párbeszédbe elegyedhetett Áts Ferivel. Mi több,nem érdekel, hogy Bokával miféle titkos románcot folytatnak- Amikor ezt kimondta szinte megállt bennem az ütő. Miféle titkos románc? Itt próbáltam közbeszólni de nem engedte.
- Kérem,ne is próbálja tagadni. Hallottam ahogy ma az iskolában önről beszélt. Ha látta volna az arcát....chhh. Mégis mit gondol? Honnan tudják a fiúk az ön nevét? Ernő ma nevén szólította pedig előtte nem is beszéltek egymással - Hogy ez nekem hogy nem jutott eszembe? Mintha csak annyira magától értetődő lenne, hogy tudják ki vagyok.
- Amint mondtam. Ez engem egyáltalán nem érdekel. De! Az, hogy belefollyon az  ügyeinkbe azt nem vagyok hajlandó jó szemmel végignézni mint tag. Ezúton pedig szeretném felszólítani önt, hogy ha módjában áll, lehetőleg többé ne lépjen a Grund területére és ne avatkozzon bele abba amihez semmi köze. Remélem világos voltam. - Milyen aljas,mit képzel, hogy engem bármire is felszólít?! De nem hagyom magam!
- Oh hát persze.... világos mint a nap, ahogy az is, hogy ön Geréb Dezső egy áruló! - Hánytam a szemére ezt teljes felháborodottsággal aminek hatására Geréb elsápadva bámult rám.
- Áruló?! Mégis hogy képzelni, hogy ilyennel gyanúsítgat? Honnan veszi a jogot hozzá?!
- Dezső, előttem nem kell megjátszania magát. Jól tudom az igazat, hiába is tagadja. - És ekkor támadt egy (borzalmas) ötletem amit lehet, hogy később megbánok de jelen pillanatban nem látok más utat.
- Ön egy áruló. A vörösingesekkel játszik össze. Van bizonyítékom!- természetesen nincs semmiféle bizonyítékom ez csak megfélemlítés.
- Miféle bizonyíték? - Kérdezte Geréb és arcán akárcsak a hangjában is fellelhető volt a félelem.
- Oh ne aggódjon hamarosan megtudja,ugyanis megmutatom az egylet tagjainak és ön is lesz olyan szerencsés, hogy láthassa de addig is maradjon csak meglepetés. Kivéve ha....
- Kivéve ha mi?- kérdezte úgy mintha egy életmentő ajánlatot szeretnék feltenni.
- Kivéve ha holnap szigorúan a gyűlés előtt sikerül meggyőznie Bokát, hogy a Grund tagja lehessek és legyen szabad bejárásom oda. Vessen be bármiféle trükköt, taktikát vagy érvet mellettem. Beszéljen a többiekkel is. Bírja őket jobb belátásra.
- És ha nem sikerül a gyűlésig beszélnem vele?
- Akkor nincs alku - Muszáj, hogy a gyűlés előtt beszéljen Bokával mert nem sokkal azelőtt, hogy az elkezdődne Geréb mint áruló lebukik és akkor már nem fogom tudni zsarolni.
- Szóval, áll az alku? -  Nyújtottam felé kezem mint ahogy azt egy megállapodáskor illik. Láttam rajta, hogy gondolkodik és nem tudja mi lenne a helyes út. De végül csak beadta a derekát.
- Nem hiszem el, hogy egy nő..... rendben van - nyújtotta ő is kezét és ezzel alkunk megpecsételődni látszott.
- Akkor úgy legyen.
- Úgy lesz. - Ezt követően Geréb gyorsan elment. Valószínűleg megbánta, hogy idejött beszélni velem. Mekkora idióta. De vajon.... én meg fogom bánni, hogy ezt tettem? Végül is. Így is úgy is kiderül, hogy Geréb egy áruló,csak nem én fogom lebuktatni. Ő fogja saját magát. De talán jobb is így. Valószínűleg az már tényleg gyanús lenne, hogy még ezzel is tisztában vagyok. De ha ez kiderül valószínűleg Boka nagyon dühös lesz rám és ha be is vesznek azzal a lendülettel ki is dobnak. Istenem mit tettem...

A Grund a fiúk és én Donde viven las historias. Descúbrelo ahora