Lucifer

146 11 0
                                    

Onu işaretlemek istemiştim. Ama olmamıştı. O benim eşim olacak kişiydi. Üstelik kurdum öfke ile tüm gece beni yatakta rahat bırakmadı.
- Eşin o senin. Ölmeyecek olduğunu bilmiyor musun ?
- Lanetliyim ben.
- O değil. Üstelik o bir insan. Daha önce insan olan biriyle yatmadın.
Huzursuzluk içinde kalktım. Kimseye gözükmek istemiyordum.
- İstediğin oldu ona gidiyoruz. Eğer ölür ise lanetli olduğumu göreceksin yine.
- Onu kaybettin bence. Boşuna koşma.

Şehire gelince kokusu aldım. Kurt formunda evine kadar geldim. Koku apartmanın kapısının önünde bitiyordu. İnsan formuna dönüşüp beklemeye başladım. Evden su sesi geliyordu.
- Eşin duş alıyor.
- Öyle ise uyuyacak.

Partiden eve perişan şekilde dönmüştüm. Giderken saklamış olduğum anahtarı merdivende bulunan saksının içinden alıp kapıyı açtım. Uzun süredir gitmek istediğim bir yer vardı. Trabzon'da yaşayan teyzemi ziyaret etmek. Odama gidip telefonu elime aldım. Sabah beşte uçak vardı. Bileti satın alıp duşa girdim. Çıktığımda kırmızı elbiseyi ve giyindim iç çamaşırı çöp poşetine koydum. Lucifer'i bana hatırlatan ne varsa artık geride kalmak zorundaydı. Mavi papatyalı elbisemi giyinip seyahat ederken kullandığım sırt çantasını yanına aldım. Anne ve babam uyuyordu. Gitmeden önce onlara not yazdım. Buzdolabının kapağını bizim haberleşme yerimiz sayılırdı. Notu bırakıp evden ayrıldım.

Onun merdivenden indiğini anlamıştım. Kokusunu alıyordum. Kapıyı açar açmaz beni görüp korkar diye geri çekildim. Onunla konuşmak için can atıyordum.
Erkek kardeşimin arabası almak için halı sahanın oraya kadar gitmem lazımdı. Evin kapısını kapattım. Sanki biri bana bakıyor gibiydi. Ama kimseyi göremedim. Telefonun fenerini açtım. Karanlıkta görünen kimse yoktu. Elbiseyi çöpe atmak için yürüdüm.Çöpten bir kedi atladı aşağıya. Gülümsedim. Ardından çöp poşetini bıraktım. Sanki atınca çöpe geçecekti yaşadıklarım.Denizin dalga sesini duyuyordum. Sokak lambaları hala yanarken apartmanların arasından sadece ben yürüyordum.

Yolun sonunda duran halı sahaya baktım. Eskiden yaz mevsiminde binlerce maça ev sahipliği yapardı. Şimdi ise kaderine terk edilmiş şekilde çürümeyi bekliyordu. Sırt çantamdan arabanın anahtarını aldım. Kesinlikle biri vardı arkamda. Nefesini duyuyor gibiydim. Dönmek istemedim. Arabanın kapağını açar iken aynadan onu gördüm.
- Lucifer.
- Kayra.

Hiçbir şey olmamış gibi sırt çantamı bırakıp arabanın kapağını kapattım.
- Ne istiyorsun benden ?
- Ben sadece seni görmek istedim.
- Gördün. Öyleyse gidebilirsin.
- Kayra biraz konuşabilir miyiz ? Hem nereye gidiyorsun ?
- Seni ilgilendirmez.
- Çöpe elbiseni niye attın ?
- Sana hesap mı vereceğim ?
Onu dinlemek istemedim. Arabaya binip kemeri taktım. Sanki o her yere benimle gelecek gibiydi.
- Her nereye gidiyor isen seninle geleceğim.

Arabayı çalıştırıp kapakları kapattım. Şaşırmış şekilde bana bakıyordu. Ben dönerken Lucifer sadece izliyordu. İnsan formundan kurda yine dönüştüğünde arabanın önünde durdu. Frene bastım. Ona araba ile çarpmak hiç hoş olmazdı. Geri geri gitmeye başladım. O koşarak geliyordu. Bu oyun beni aşırı sıktı. Uçağa binmem lazımdı. Bende arabayı Lucifer'in üstüne doğru sürdüm. Çekilecek sandım ama olmadı. Büyük bir ses çıktı. Kurtlar hakkındaki romanları çok okurdum. Kırık olunca onlar çabucak iyileşmelerini bilinir. Üstelik benimle yatıp ölmem hakkında söylediklerinden sonra ona ne olursa olsun umrunda değildi. En fazla kasıtlı kurda çarpmak suçundan ceza alırdım.

Kurt adamların yaşadığına kim inanırdı ki ? Ben gidip teslim olsam deli damgası yerdim. Radyoyu açtım. Yol boyunca düşündüğüm tek şey vardı artık. Erkek kardeşime nasıl mesaj atacaktım ? Arabayı park ettim. Hasarı görmek istemiyordum. Ama nafile. Resmini çekip kardeşime gönderdim. Uyuduğu için şanslı sayılırdım. Yoksa arabasının ön tarafını perişan görünce bağırarak bana arardı.
- Abla sen nasıl bir cisme çarptın ?
Kurt adam olduğunu söyler isem erkek kardeşim kızardı.
- Benimle kafa mı buluyorsun ?
O yüzden  bende senaryo uzunluğunda mesajı yazmaya başladım.
- Ali, arabayı duvara çarptım. Gaz ile freni uykulu olunca karıştırdım. Yoksa biliyorsun beni. Teyzeme gideceğim. Uçak kalkıyor şimdi. Arabanı otoparktan sabah alırsın.
Hiçbir şey olmamış gibi uçağa bindim.

- Sana lanetli olduğumu söylemiştim.
- Eşin sana çok iyi yaptı.
- Sen kimin tarafını tutuyorsun ?
- Eşinin.
Kurdum eş bağından dolayı Kayra'nın her yaptığını haklı bulacaktı.
Yerden uzun süre kalkamadım. Alpha Lucifer yerlerde sürünüyor. Sürünün üyeleri bu halimi görmüş olsaydı daha bana kimse itaat etmezdi.
Kayra dedi usulca. Tenini yakan kadın. Lanetin geçersiz olduğu ölümlü. Yaşarken gözünü kırpmadan eşine zarar veren isim. Lucifer yerden on dakika sonra kalktı. Tüm kemikleri acıyordu.

En önemlisi kalbini Kayra araba ile kırıp geçmişti. Yavaş yavaş iyileşiyor gibiydi. Kahverengi gözleriyle gittiği yöne baktı.
- O uzaklaşıyor.
Hırladı. Onu yetişmek için yürümeye başladı. Fakat acı daha ağır bastı. Bulduğu eşi, Alpha Lucifer'i arkasında bırakıp gitmişti. Siyah saçlarına eline götürdü.
- Hepsi benim hatam.
Onun tadı hala dilinde saklıydı. Enfes kokuyordu vücudu. Kokusunun güzelliği baş döndürücü şekilde burnunda kalmıştı. Alpha Lucifer öfkeyle kurt formuna döndü. Mahalledeki insanların uyanması umrumda değildi artık. Eşi gitmişti. Kükremek istedi.
- Alfa.
Yine o ses. Ne zaman Kayra ile ilgili gelişme oluyor ise beta gelip onu rüyadan uyandırıyordu.

Zihinsel bağlantıya cevap vermedi. Ama beta kurt tam önünde durdu.
- Alfa.
Küfür etmemek için zor tuttu Lucifer kendini.
- Alfa da alfa. Ne var beta ? Ne var söyler misin ? Yine niye geldin ? Az rahat yok mu bana ?
- Alfa sen hiç böyle değildin. İyi misin ?
- Delirdim duydun mu ? En son kafayı yedim.
- Alfa ağlıyorsun.
- Kimin umurunda Rick ?
- Alfa eşin miydi ?
- Evet.
- O yaşıyor Rick. Ve benim cümlem yüzünden gitti.
- Onu geri getireceğiz.

Alpha Lucifer cevap vermedi. Beta kurt ondan daha çok inanıyordu aşka.
- Luna sürü için değerli. Ondan böyle söylüyorsun Rick.
- Hayır alfa. Aşka kıymet veriyorum. Ayrıca o olmaz ise sen yarım kalırsın.
- Bugünden sonra bitmiş biriyim ben.
- Luna sana gelecek.
- O bir insan Rick. Zihinsel bağlantı kurması için işaretli değil. Benim aklımda onun yaşama olasılığı yoktu.
- Hiçbir aşk işarete bakmaz alfa. Senin olan sana saklanır. Hem sen onunla yattın. Vücudu gittiği her yerde seni isteyecek.
- Rick umarım dediğin gibi olur.
Kayra teyzesinin evinde olmaktan dolayı mutluydu. Gökyüzünde ay görmek artık istemiyordu sadece. Ay ışığını görünce koşarak Lucifer'in yanında olmak istiyordu. Teyzesi elindeki defne yaprakları ile odaya girmişti.
- Dolunay ritüeli yapacağım yarın gece Kayra. Sende negatif etkilerden korunmak için yapabilirsin.
- Teşekkür ederim teyze.

Yarın olduğunda Kayra kendini daha güçlü hissediyor gibiydi. Sabah saatlerinde kemiklerinin sanki büyüdüğünü düşündü. Korku ile banyoya koştu.
- Kurt mu oluyorum ?
Yüzünde tek tüy yoktu. Defne yapraklarını hatırladı. Onları yaktığını zaman öğle olmuştu. Can sıkıntısından bunalan Kayra makası aldı eline. Saçlarını kesti. Banyo yaptı. Daha huzurlu gibiydi. Odasına geçip üç saatlik bir film izledi. Teyzesi onu yemeğe davet ettiğinde saat sekiz olmuştu.
- Kayra. Ben sahile gideceğim. Sende gelmek ister misin ?
- Hayır.
- Öyle ise geç döneceğim için kapıyı kilitleyip uyu tatlım.
- Olur teyze.
Teyzesi gidince Kayra masayı toplayıp bulaşıkları yıkadı. Dolunay olduğunda Lucifer'in kurtları onu ziyaret etmeye gelecekti. Kalbi böyle söylüyordu.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin